نگاه نزدیک ویدیویی به آنر 6 ایکس هواوی

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
آنر 6 ایکس که در CES 2017 به نمایش درآمده از همین امروز در بازارهای مختلف از جمله ایران در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

هواوی، سومین تولیدکننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا است که علاوه بر گوشی‌های برند خودش، محصولاتی را تحت نام Honor نیز روانه‌ی بازار می‌کند. تاکنون گوشی‌های مختلفی از برند آنر معرفی شده که یکی از جذاب‌ترین آنها آنر 5 ایکس است که اکتبر سال گذشته معرفی شد.

آنر 6 ایکس از جهاتی با نسل قبلی خود شباهت دارد. این گوشی نیز از فلز ساخته شده است و نمایشگر آن حاشیه‌ی کمی دارد. در پشت دستگاه می‌توانید یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل و یک سنسور ۲ مگاپیکسل را در کنار سنسور اثر انگشت مشاهده کنید. آنر 6 ایکس به یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.

این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی و شیشه‌ی 2.5D، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵ با معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۶ نانومتری و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T830 MP2 مجهز شده است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. هواوی برای آنر 6 ایکس یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. ابعاد این گوشی ۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۲ گرم است.

آنر 6 ایکس در رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد در سه مدل مختلف با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش خواهد رسید. قیمت این سه مدل به ترتیب ۱۴۸، ۱۹۳ و ۲۳۷ دلار خواهد بود.

دانلود 360P  |   دانلود 720P    |   دانلود 1080P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات