ایسوس از کامپیوتر گیمینگ ROG GT51CH رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی ایسوس از کامپیوتر گیمینگ ROG GT51CH رونمایی کرد. این کامپیوتر از مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمندی بهره می‌برد.
تبلیغات

ایسوس یکی از کمپانی‌هایی است که به طرفداران گیمر خود اهمیت فراوانی می‌دهد. در حالی که کمپانی‌های متعددی در نمایشگاه CES 2017 جمع شده‌اند تا از جدیدترین محصولاتشان رونمایی کنند، گویا ایسوس گیمرها را نیز فراموش نکرده و از یک کامپیوتر بسیار قدرتمندی که صرفا برای گیمینگ طراحی شده، رونمایی کرده است.

این کامپیوتر، ایسوس ROG GT51CH نامیده می‌شود و ۲۲ کیلوگرم وزن دارد. ایسوس محصول خود را به پردازنده Core i7 اینتل، یک کارت گرافیک GeForce GTX 1070، هشت گیگابایت حافظه رم DDR4، یک حافظه اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی و وای‌فای 802.11ac مجهز کرده است.

البته شما می‌توانید مشخصات ذکرشده را هنگام خرید ارتقا دهید و برای مثال کامپیوتر سفارشی خود را به دو کارت گرافیک GTX 1080 که به‌صورت SLI به یکدیگر لینک شده‌اند، مجهز کنید. همچنین می‌توان حافظه رم را تا ۶۴ گیگابایت ارتقا داد یا از درایو ۳ ترابایتی به همراه یک درایو اس‌اس‌دی PCIe به ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت بهره برد.

در مادربورد و کیس از نور ال‌ای‌دی استفاده شده است که می‌توانید آن‌ را شخصی‌سازی کنید. ایسوس اعلام کرده است کامپیوتر ROG GT51CH تابستان سال آینده به بازار عرضه می‌شود، اما قیمت این محصول هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات