نسل جدید کامپیوتر Sprout Pro G2 اچ پی با قابلیت اسکن سه بعدی اشیاء

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی‌ نسل جدید کامپیوتر رومیزی Sprout Pro را با همان قابلیت لمسی کردن سطح مقابل کامپیوتر، به 2017 CES آورده است.
تبلیغات

اچ‌پی‌ سال گذشته کامپیوتر بدون کیس متفاوتی را با نام Sprout Pro رونمایی کرد به این امید که در مراکز آموزشی، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و حتی مصارف شخصی مورد استفاده قرار گیرد. این کامپیوتر نه تنها نمایشگر لمسی دارد بلکه سطح میز مقابل خود را نیز به صفحه لمسی و تعاملی تبدیل می‌کند!

نسل جدید این کامپیوتر به پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل مجهز شده است. این کامپیوتر می‌تواند علاوه بر تبدیل سطح میز به صفحه‌ی لمسی، اشیاء مقابل خود را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کند. اچ‌پی یک اپلیکیشن را نیز بدین منظور در نظر گرفته است. به کمک اپلیکیشن 3D Scan Software Pro V5 می‌توانید اشیاء مورد نظر خود را روی میز مقابل کامپیوتر قرار دهید و پس از چرخاندن آن، مدل سه‌بعدی از آن بسازید. 

به همراه این کامپیوتر یک قلم دقیق نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید طرح‌ها یا نقاشی‌های مورد نظر خود را به واسطه‌ی صفحه‌ی لمسی ایجادشده روی میز تحریر خود، ترسیم کنید.

Sprout Pro G2 AIO

اچ‌پی همچنین اپلیکیشن جدیدی به نام WorkTools ساخته است که به کمک آن می‌توانید ورک‌اسپیسن‌های ویندوز ۱۰ را بهتر مدیریت کنید و از صفحه نمایش لمسی ایجادشده روی میز و مانیتور اصلی استفاده متفاوت کنید. 

در داخل این کامپیوترِ متفاوت، CPU اینتل Core i7-7700T، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایت و کارت گرافیک GeForce GT 960M کار گذاشته است. 

این کامپیوتر عجیب قرار است در اواخر سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ با قیمت پایه‌ی ۲۲۰۰ دلار وارد بازارهای مختلف جهان شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات