لئیکو دوچرخه هوشمند مبتنی بر اندروید معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
لئیکو دو دوچرخه‌ی هوشمند جدید را در CES 2017 معرفی کرد. این دوچرخه‌ها مبتنی بر اندروید و رابط کاربری BikeOS شرکت چینی هستند.
تبلیغات

دوچرخه‌های هوشمند لئیکو با سیستم عامل مبتنی بر اندروید معرفی شدند. این دوچرخه‌ها از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ با قیمتی نامعلوم روانه‌ی بازار می‌شوند. این دو دوچرخه، Smart Mountain Bike و Smart Road Bike نام دارند و هر آنچه برای یک دوچرخه‌ی خوب نیاز دارید، در خود جا داده‌اند. 

دوچرخه‌ی مخصوص جاده ۸.۳۹ کیلوگرم و نسخه‌ی مخصوص کوهستان ۱۲.۲ کیلوگرم وزن دارند. این دوچرخه‌ها دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ هستند و صفحه نمایش ۴ اینچی لمسی دارند و البته باتری آن‌ها ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. 

همچنین این دوچرخه‌ها برای مسیریابی از نقشه‌ی HERE استفاده می‌کنند و مجهز به واکی‌تاکی برای برقراری ارتباط با دیگر دارندگان دوچرخه‌های لئیکو هستند. لئیکو قطب‌نما، شتاب‌سنج، بارومتر، چراغ، بوق و آلارم برای دوچرخه‌های خود تدارک دیده است و البته می‌توانید ابزارهای دیگری مانند حسگر ضربان سنج قلب نیز به آن‌ها اضافه کنید. این دوچرخه‌ها جنبه‌ی اجتماعی نیز دارند و می‌توانید اطلاعاتی نظیر مدت زمان دوچرخه‌سواری یا مسافت پیموده شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات