Audeze هدفون پلنر مگنت iSine را برای هدست های واقعیت مجازی رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اودیز در جریان CES 2017 از نسخه‌ی بهبودیافته‌ی هدفون مخصوص هدست‌ واقعیت مجازی خود با نام iSine رونمایی کرد.
تبلیغات

اودیز تابستان سال گذشته هدفون جدید خود را با نام iSine رونمایی کرد. این هدفون در واقع یک نمونه‌ی درون-گوشی بود که اختصاصا برای کار در کنار هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت طراحی شده بود. هدفون طراحی‌شده توسط اودیز با وجود اینکه از نوع درون-گوشی است، اما از فناوری درایور پلنر مگنت (Planar Magnet) استفاده می‌کند. این کمپانی حال در CES 2017 نسخه‌ی بهبودیافته‌ای از هدفون خود را رونمایی کرده که قادر است علاوه بر آکیولس ریفت با وایو اچ‌تی‌سی، پلی استیشن وی آر و همچنین هدست واقعیت مجازی StarVR نیز کار کند.

فناوری پلنر مگنت برای توسعه‌ی درایور هدفون‌ها، نوعی فناوری توسعه‌ی هدفون است که به علت حساسیت بالا و گران بودن، فقط در هدفون‌هایی با ساختار بزرگ و به بیان بهتر در هدفون‌های روگوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درایور پلنر مگنت که Orthodynamic نیز خوانده می‌شود، از انواع درایورهای داینامیک است که پاسخ فرکانسی بسیار خوبی دارد و صدای باکیفیتی ارائه می‌کند. اودیز البته این فناوری را در فرم‌فکتور بسیار کوچک‌تر و ارزان در قالب هدفون‌های درون-گوشی iSine در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد. استفاده از فناوری پلنر مگنت باعث می‌شود تا به زبانی ساده‌تر، هدفون صدایی طبیعی‌تر در اختیار کاربر قرار دهد که یک فاکتور اساسی برای تجربه‌ی دنیای مجازی به‌صورت بی‌نقص است.

هدفون iSine مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی، از اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۷ در نسخه‌های مختلف برای هدست‌های واقعیت مجازی مختلف موجود راهی بازار خواهد شد. در صورتی که یکی از هدست‌های واقعیت مجازی ریف، وایو، پلی‌استیشن وی آر یا استار وی‌ آر را در اختیار داشته باشید، می‌توانید با پرداخت ۴۰۰ دلار این هدفون را در اختیار بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات