HyperX اولین ماوس خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
HyperX که در گذشته با ساخت کیبوردهای عالی و هدست مشهور شده بود، حالا اولین ماوس خود را نیز معرفی کرده است.
تبلیغات

هایپرایکس یکی از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی چیپ، حالا به بازار سخت‌افزارها نیز وارد شده و با تولید صفحه‌کلید‌های مکانیکی جدید و بسیار عالی، در این بازار نامی برای خود دست و پا کرده است. حالا این شرکت در نمایشگاه CES 2017 اولین ماوس خود را نیز معرفی کرد. نام این محصول Pulsefire است و همان‌طور که اشاره شد، اولین ماوس شرکت یادشده محسوب می‌شود. 

اولین ماوس شرکت هایپرایکس از نوع نوری است و می‌توان دکمه‌های کناری آن را در بازی‌های رایانه‌ای مختلف بر حسب نیاز گیمر، برنامه‌ریزی کرد. چرخک این ماوس در جایگاه همیشگی خود قرار دارد و روکشی لاستیکی آن را پوشانده شده است. همچنین این محصول را می‌توان از نظر تنظیمات DPI در چهار حالت مختلف (۴۰۰/۸۰۰/۱۶۰۰/۳۲۰۰) تنظیم کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان حساسیت ماوس را بر اساس نیاز تغییر داد. سیم این دستگاه نیز روکشی دارد که باعث شده است شبیه به یک طناب به نظر بیاید و همین عامل میزان مقاومت آن را افزایش می‌دهد. استفاده از این نوع سیم‌ها از مدت‌ها قبل در محصولات شرکت Razer مرسوم بوده است.

کیبورد مکانیکی Alloy FPS در سال گذشته معرفی شد و بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار داد چراکه معرفی یک صفحه‌کلید کاری نیست که یک شرکت تولیدکننده‌ی رم هر روز انجام دهد. ماوس Pulsefire از آوریل سال ۲۰۱۷ به بازارها عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز زیر ۵۰ دلار اعلام شده است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات