پهپاد Erida با امکان ثبت ویدیو 4K و نرخ فریم 60fps

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اکثر پهپادهایی که برای ثبت ویدیو استفاده می‌شوند، دارای چهار موتور چرخنده هستند؛ اما پهپاد جدید Yi Technology به سه موتور چرخنده مجهز شده است.
تبلیغات

پهپاد جدید شرکت Yi Technology از سه موتور چرخنده تشکیل شده است و Erida نام دارد. این پهپاد می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه به ثبت برساند.

این پهپاد از ماده‌ی کم‌وزن اما مقاوم فیبر کربن ساخته شده است و می‌تواند به سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. شارژدهی باتری این پهپاد ممکن است در شرایط مختلف متفاوت باشد؛ اما می‌توان از آن برای پرواز ۴۰ دقیقه‌ای در حالی که به ضبط دو ساعت ویدیوی 4K نیاز دارید، بهره ببرید.

پهپاد

کاربران می‌توانند این پهپاد را از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی‌ هوشمند نصب می‌شود، کنترل کنند و روی مواردی مانند شاتر، تنظیمات دوربین، میزان اکسپوژر و  سایر پارامترهای مؤثر نظارت داشته باشند. این پهپاد سیستم پیشرفته‌ی برای گرفتن لرزش ویدیو نیز دارد.

موتورهای چرخنده‌ی پهپاد را می‌توان تا کرد تا پهپاد جای کمتری اشغال کند و به‌راحتی قابل حمل باشد. در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول اطلاعاتی در دست نیست ولی CES 2017 محل خوبی برای عرضه‌ی آن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات