نسل جدید کیا سراتو معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
کیا سراتو یکی از پرفروش‌ترین محصولات کیا به شمار می‌رود. حال غول خودروسازی کره‌‌ی جنوبی در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ از نسل جدید سدان کامپکت خود رونمایی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 کیا سراتو ۲۰۱۷ فیس لیفت شده که در بازار آمریکا با نام فورته به فروش می‌رسد، تحت بهینه‌سازی‌های زیادی قرار گرفته و حال از ظاهری مشابه برادران بزرگ‌تر خود بهره می‌برد. اکنون می‌توان شباهت‌های بیشتری میان اپتیما و سراتو مشاهده کرد. سیستم اطلاعاتی و چندرسانه‌ای جدید با پشتیبانی از کارپلی و اندروید اتو نیز در سراتو ۲۰۱۷ تعبیه شده است تا امکانات بیشتری در اختیار سرنشینان قرار بگیرد. سیستم‌های کمکی راننده در این خودرو  نیز از اپتیما به عاریت گرفته شده است که می‌توان به سیستم‌های ترمز اضطراری، اخطار نقاط کور، تغییر لین هوشمند و بررسی ترافیک پشت خودرو هنگام حرکت با دنده عقب، اشاره کرد.

2017 kia forte

در بخش بدنه، کیا سراتو ۲۰۱۷ از دماغه‌ و چراغ‌های کشیده‌تری بهره می‌برد که این امر منجر به جلو پنجره‌ی عریض‌تری شده است. سپر جلو نیز تغییراتی به خود دیده است که چهره‌ی تهاجمی‌تری به سراتو بدهد. چراغ‌های جلو و عقب نیز به ال‌ای دی مجهز شده‌اند. علاوه بر تغییرات در بخش بدنه، سراتو ۲۰۱۷ در کلاس جدید SX عرضه خواهد شد که جایگاهی مابین LX و EX خواهد داشت. سیستم تعلیق اسپرت جدید، رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی، چراغ‌های ال‌ای‌دی روشن در طول روز، اسپویلر عقب و خروجی اگزوز کروم از تجهیزات در دسترس این کلاس جدید است. کلاس EX‌ نیز به عنوان غنی‌ترین نمونه در میان کلاس‌های مختلف سراتو ۲۰۱۷ به چراغ‌های عقب ال‌ای‌‌دی، رینگ‌های ۱۷ اینچی و چراغ‌های جلوی تطبیق پذیر با شرایط جاده، مجهز است.

2017 kia forte

نمونه‌ی هاچ‌بک سراتو نیز با تجهیزات زیادی همراه است که قابلیت ورود و خروج بدون کلید، صندلی‌های چرم به همراه گرم‌کن برای نمونه‌ی جلو، چراغ‌های ال‌ای‌دی و نورپردازی داخل خودرو، بخشی از آن‌ها است. سیستم اطلاعاتی و چندرسانه‌ای UVO3 خاص کیا نیز در نسل جدید سراتو قابل سفارش است. رنگ بدنه و چرم نارنجی نیز اکنون برای این خودرو در دسترس است.

2017 kia forte

پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی ۱و۸ لیتری نسل قبلی سراتو جای خود را به نمونه‌ی ۲ لیتری داده است که از چرخه‌ی آتکینسون بهره می‌برد. جعبه دنده‌های ۶ سرعته‌ی دستی یا خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت را بر عهده دارند. پیشرانه و جعبه‌ دنده‌ی جدید سراتو برای کاهش مصرف سوخت تحت بهینه‌سازی‌های زیادی قرار گرفته‌اند. پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۱.۶ لیتری به همراه توربوشارژر نیز برای نمونه‌ی SX سراتو در دسترس است. این پیشرانه که با جعبه دنده‌‌ی خودکار دو کلاچه توانایی همراه شده است، توانایی تولید ۲۰۱ اسب بخار را دارد در حالی که نمونه‌ی ۲ لیتری۱۷۳ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

2017 kia forte5
2017 kia forte5

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Detroit Auto Show 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات