دوج وایپر هنسی با ۸۰۸ اسب بخار قدرت

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هنسی با نصب یک سوپرشارژر روی آخرین نسل دوج وایپر، قدرت این خودرو را از ۶۴۵ اسب بخار به ۸۰۸ اسب بخار رسانده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسل فعلی دوج وایپر مجهز به پیشرانه ای تنفس طبیعی با ۸.۴ لیتر حجم است که در بهترین شرایط می‌تواند قدرتی معادل ۶۴۵ اسب بخار را تولید کند. اما اگر این قدرت برای شما کافی نباشد چه؟ در این صورت تیونر هنسی پیشنهاد خوبی دارد.

متخصصین این شرکت تیونینگ تگزاسی برای بهبود تنفس پیشرانه، یک سوپرشارژر را روی وایپر نصب کرده‌اند که سبب شده تا قدرت خروجی خودرو به ۸۰۸ اسب بخار افزایش یابد. این در حالی است که پیشرانه‌های ۱۰ سیلندر وی شکل با چنین حجمی در صورت نصب سوپرشارژر معمولا قدرتی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار را تولید می‌کنند، بوست فشار سوپرشارژر هنسی تنها ۵psi است که نشان دهنده‌ی این است که این پکیج تا حدودی محدود شده است.

در کنار این سوپرشارژر، هنسی از اینترکولر و انژکتورهای فشار بالا استفاده کرده است و واحد کنترل الکترونیکی پیشرانه نیز از اول برنامه ریزی شده است. از سویی دیگر سیستم اگزوز رعد آسای این خودرو نیز با نمونه‌ی ۳ اینچی از جنس فولاد ضد زنگ تعویض شده است.

دوج وایپر سوپرشارژر دار هنسی در صورتی که تایرهای رادیال مخصوص درگ روی آن سوار باشند می‌تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۲.۹ ثانیه به ثبت برساند، زمان این خودرو برای طی مسافت ۴۰۰ متر و یا همان یک چهارم مایل هم ۱۰.۵ ثانیه و با حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت است. چنین اعداد و رکوردهایی با در نظر گرفتن اینکه وایپر یک خودروی محرک عقب است بسیار عالی هستند و می‌تواند توجه مالکان لامبورگینی اونتادور را به خود جلب کند.

همانند سایر پکیج های تیونینگ هنسی، این دوج وایپر هم نام ونوم ۸۰۰ را با خود یدک می‌کشد و شماره سریال مخصوص به خود را روی داشبورد و پیشرانه خواهد داشت.

دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
دوج وایپر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات