فورد لوازم جانبی برانکو ۲۰۲۱ را برای رانندگی آف‌رود معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد مجموعه‌ای متنوع از لوازم جانبی را برای شاسی‌بلند آف‌رود برانکو ۲۰۲۱ عرضه می‌کند؛ ازجمله تزیینات داخلی، محفظه‌ای نگه‌داری لوازم گران‌قیمت، سقف تاشو و کیت کمپرسور هوا.
تبلیغات

بازار لوازم جانبی و خدمات پس از فروش کسب‌وکار بسیار پرمنفعت هستند و فورد با رونمایی تقریباً ۲۰۰ نسخه ارتقایافته برای شاسی‌بلند آف‌رود برانکو ۲۰۲۱ به‌دنبال کسب سود بیشتر است. به‌گزارش carscoops، این مجموعه لوازم جانبی بسیار متنوع است؛ زیرا مشتریان می‌توانند از روکش خودرو و کیسه‌های نگه‌داری درها گرفته تا رکاب جانبی و ریل محافظ را دریافت کنند. این شرکت مجموعه‌ای از انواع تغاری‌های گل‌‌گیر، روکش صندلی‌‌ها، کف‌پوش‌ها و فلپ‌های گل‌ولای را نیز ارائه می‌دهد.

طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی فورد وجود دارد؛ اما در این مطلب، به تعدادی از گزینه‌های جالب اشتره خواهیم کرد. کسانی که قصد دارند برای سفر به مسیرهای خارج از جاده بروند، به امکاناتی نیاز دارند که خوشبختانه فورد تقریبا تمام آن‌ها را برای مشتریان ارائه می‌دهد. این امکانات به‌خصوص برای خودروهای بدون سقف لازم هستند و نقش مهمی در تأمین امنیت لوازم ضروری ایفا می‌کنند.

ساده‌ترین آن‌ها محفظه‌ای در کنسول مرکزی با قیمت ۳۳۹ دلار است که از یک قفل و ساختار مستحکم ۱۲ لایه از ورق فولادی بهره می‌برد. اگر این محفظه به‌اندازه کافی جادار نباشد، مشتریان می‌توانند کشوی امنیتی ۶۷۰/۴۳ دلاری تهیه کنند که در قسمت بار عقب قرار دارد. این کشوی امنیتی فقط برای نسخه‌ی چهاردر فورد برانکو عرضه می‌شود؛ اما «سیستم قفل بسیار پیشرفته» و تقسیم‌کننده‌های تنظیم‌شدنی و کف‌پوش دارد که باید به‌حداقل‌رساندن سروصدا کمک کند.

کنسول مرکزی فورد برانکو / 2021 Ford Bronco

مالکانی که می‌خواهند تجربه استفاده از هوای آزاد را در فورد برانکو به حداکثر برسانند، می‌توانند سقف نرم تاشو TrekTop را با قیمت ۲،۲۵۹ دلار بخرند. عملکرد این سقف برای محافظت از سرنشینان مناسب است و به رانندگان اجازه می‌‌دهد به‌راحتی سقف را از داخل خودرو باز کنند. همچنین، از شیشه‌‌های بدون زیپ و شیشه عقب بهره می‌برد که در عملکرد سایر قسمت‌های سقف تداخل ایجاد نمی‌‌کند.

سفرکردن در مسیرهای خارج از جاده معمولا با پنچری و نیاز به بادکردن لاستیک‌های خودرو همراه است و این امر باعث می‌شود کمپرسور هوا تقریبا یکی از لوازم جانبی موردنیاز در چنین سفرهایی باشد. فورد برای مشتریان کیت کمپرسور هوای حمل‌شدنی ۳۶۹ دلاری ساخت ARB را ارائه می‌دهد. درواقع، این کیت شامل کمپرسور هوا داخل جعبه‌ابزار، شلنگ هوا ۱۹ فوتی، گیره‌‌های باتری و سه‌نظام مخصوص بادکردن ARB با امکان افزایش فشار سریع می‌شود.

فورد برای افرادی که می‌خواهند موقع خواب بالاتر از سطح زمین باشند، مجموعه‌ای از چادرهای مختلف را ارائه می‌دهد. یکی از آن‌ها چادر دونفره Thule Tepui Explorer Ayer است که ۱،۵۹۹ دلار قیمت دارد و روی ریل‌های سقف سوار می‌شود و شامل تشک فوم بزرگ و نرم برای راحتی بیشتر است.

چادر سقفی فورد برانکو / 2021 Ford Bronco

درنهایت، میز کار مقرون‌‌به‌صرفه نیز در بین این لوازم جانبی فورد وجود دارد که در داخل محور چرخان تایر یدکی در عقب نصب شده است. قیمت این میز کار ۲۰۹ دلار است و درصورت نیاز به سطح کار اضافی، می‌تواند بیرون آورده شود. همچنین، کیسه‌های MOLLE را می‌توان روی آن نصب کرد که کمک می‌کنند تا ظرفیت حمل بار به حداکثر برسد.

سقف تاشو فورد برانکو / 2021 Ford Bronco
کنسول مرکزی فورد برانکو / 2021 Ford Bronco
میز کار فورد برانکو / 2021 Ford Bronco
جعبه ابزار فورد برانکو / 2021 Ford Bronco
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات