پیش فروش کامیون بنز 1924 ایران خودرو دیزل

یک‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ایران‌خودرو دیزل فروش نقد و اقساط کامیون بنز 1924 ویژه دهه فجر را از امروز (۱۲ بهمن) آغاز می‌کند. مدل باری این محصول با قیمت یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.
تبلیغات

کامیون بنز 1924، یکی از قدیمی‌ترین وسایل نقلیه موتوری ایران است که همچنان تولید می‌شود. این محصول از سری L مرسدس بنز، اولین ‌بار در سال‌های پایانی دهه‌ی ۱۳۴۰ خورشیدی با مدل ۱۹۲۱ توسط شرکت خاور، مونتاژ شد.

طرح کامیون‌های سری L، سال ۱۹۵۹ (معادل ۱۳۳۸ خورشیدی) در آلمان به مرحله تولید رسید. مدل‌های متنوع این محصول تا سال ۱۹۹۵ توسط مرسدس بنز به کشورهای خاورمیانه، افریقا و امریکای لاتین صادر شدند. ایران‌خودرو دیزل، تنها کارخانه جهان محسوب می‌شود که با گذشت ۶۲ سال از معرفی اولین مدل، کامیون بنز سری L را همچنان تولید می‌کند.

کامیون 1924 ایران‌خودرو دیزل، دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۱۱٫۶ لیتری مجهز به توربوشارژ و انترکولر است. این مدل قدرت ۲۴۰ اسب ‌بخار و گشتاور ۹۸۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. نهایت سرعت مرسدس بنز 1924، حدود ۷۵ کیلومتر بر ساعت است و میانگین مصرف سوخت ۳۰ لیتر گازوئیل در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

ایران‌خودرو دیزل، قیمت فروش نقدی بنز 1924 با شاسی باری را برای تحویل اسفندماه ۱۳۹۹، یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان اعلام کرده است. امکان خرید اقساطی این محصول با پیش‌پرداخت ۶۸۲ تا ۹۴۲ میلیون‌ تومان و موعد تحویل اردیبهشت ۱۴۰۰ نیز وجود دارد. نسخه شاسی کمپرسی از کامیون بنز 1924 با اختلاف قیمت ۶ میلیون تومان گران‌تر نیز با شرایطی مشابه مدل باری پیش‌فروش می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات