بهترین آل‌این‌وان‌های بازار [اردیبهشت ۱۴۰۳]

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
بهترین آل این وان های بازار
بسته به کاربری، کامپیوترهای همه‌کاره می‌توانند یک جایگزین خوب برای سیستم‌های دسکتاپ باشند. در این مقاله بهترین آل‌این‌وان‌های بازار را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید میز کارتان خلوت‌تر باشد و از تعدد قطعات سیستم دسکتاپ‌تان به ستوه می‌آیید، کامپیوترهای همه‌کاره یا آل این وان با اشغال کمترین فضا، می‌توانند گزینه‌ی جالبی برایتان باشند. این سیستم‌ها در یک واحد یکپارچه، متشکل از مانیتور و قطعات سخت‌افزاری، جمع شده‌اند و با توجه به هزینه‌ای که برای خریدشان کنار گذاشته‌اید، امکانات سخت‌افزاری متعددی در اختیارتان قرار می‌دهند.

برخی از آل این وان‌ها، سخت‌افزار ضعیف‌تری دارند؛ یعنی بیشتر به درد کارهای سبک و روزمره یا استفاده در پیشخوان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها می‌خورند و عملکرد مناسب و سریعی در سایر وظایف سنگین‌تر ندارند. از طرف دیگر درست مانند تمامی گجت‌ها، با توجه به نیاز و بودجه‌تان همچنان می‌توانید کانفیگ‌های قدرتمندتر را هم خریداری کنید، محصولاتی که توانایی انجام کارهایی مانند ویرایش ویدیو یا اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌ها را هم داشته باشند.

تا انتهای این مقاله همراه زومیت باشید تا بهترین کامپیوترهای همه‌کاره‌ی بازار را در بازه‌های قیمتی گوناگون معرفی کنیم.

بهترین All in One از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان

از محدوده‌ی قیمتی بالای ۲۰ میلیون تومان سروکله‌ی محصولات مناسب که ارزش خرید داشته باشند در بازار پیدا می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به‌سراغ مدل‌های زیر ۲۰ میلیون تومان نروید.

آل این وان اینوورس

کامپیوتر همه کاره ۲۴ اینچ اینوورس مدل X2414B-585SAB

کامپیوترهای همه‌کاره اینوورس جزو آل این وان‌های ارزنده بازار ایران محسوب می‌شوند که با سخت‌افزار خوب و البته قابل ارتقا و در عین حال قیمت مناسب، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند.

آل این وان ۲۴ اینچ اینوورس مدل X2414B-585SAB با قیمتی حدود ۲۸ میلیون تومان و طراحی نسبتاً مدرن می‌تواند در محیط‌های کاری و خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. پردازنده Core i5-12400 در کنار ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۵۰۰ گیگابایت SSD، سرعت مناسبی در کاربری‌های روزمره از وب گردی تا ویرایش عکس در اختیار قرار می‌دهد و می‌تواند نیاز طیف وسیعی از کاربران را برطرف کند.

نکته‌ی مثبت و بسیار مهم در مورد آل‌این‌وان‌های اینورس (مدل انتخابی بعدی ما نیز از همین برند است)، امکان ارتقای رم، SSD و البته پردازنده است. با توجه به پشتیبانی از سوکت FCLGA1700، می‌توانید CPU را به مدل نسل سیزدهمی هم i5-13600 ارتقا دهید. در حال حاضر برای خرید این پردازنده باید بیش از ۱۵ میلیون تومان هزینه کنید،‌ اما با افزایش حدوداً ۱۲ میلیون‌تومانی بودجه‌تان می‌توانید مدل بعدی لیست ما را با پردازنده‌ی نسل دوازدهمی قوی‌تر و ظرفیت رم و فضای ذخیره‌سازی بالاتر خریداری کنید.

بهترین All in One از ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان

با وجود تنوع بیشتر محصولات دسته‌ی آل‌این‌وان در این بازه‌ی قیمتی، باید با حواس‌جمعی بیشتر به‌سراغ انتخاب مدل برویم تا کیفیت و قدرت پردازشی مناسب را در کنار هم داشته باشیم.

آل این وان اینوورس

کامپیوتر همه کاره ۲۴ اینچ اینوورس مدل X2414B-761SAB

اگر بودجه‌ای که برای خرید کامپیوتر همه‌کاره کنار گذاشته‌اید حدود ۴۰ میلیون تومان است، با خرید آل این وان ۲۴ اینچ اینوورس مدل X2414B-761SAB، سخت‌افزار قدرتمندی نصیبتان می‌شود که از پس کارهای زیادی برمی‌آید.

پردازنده Core i7-12700 همراه ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۱ ترابایت SSD، نقش پردازش وظایف مختلف را برعهده دارد که می‌توانید برای کارهایی مانند ویرایش عکس و ویدیو نیز تا حد خوبی روی آن حساب باز کنید. آل این وان‌ها معمولاً از پردازنده گرافیکی مجزا بهره نمی‌برند؛ از این رو مدل X2414B-761SAB نیز از پردازنده گرافیکی یکپارچه‌ی Intel UHD Graphics 730 استفاده می‌کند که به‌جز گیمینگ و ویرایش ویدیوهای سنگین، در سایر وظایف، عملکرد قابل قبول و مناسبی دارد.

برای آشنایی بیشتر با آل این وان‌های اینوورس، بررسی عمیق آل این وان X2414B از زومیت را ازدست ندهید. همان‌طور که در توضیحات مدل قبلی هم اشاره کردیم، امکان ارتقای پردازنده‌ی آل‌این‌وان اینوورس را هم خواهید داشت.

بهترین All in One از ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان

آل‌این‌وان‌های MSI در این بازه‌ی قیمتی بهترین انتخاب هستند، چرا که هم خیالتان از نام برند راحت است و هم می‌توانید مطمئن باشید که کیفیت ساخت محصول در حد هزینه‌ای که برای آن می‌کنید خواهد بود.

آل این وان ام اس آی

کامپیوتر همه کاره ۲۷ اینچ ام اس آی مدل AM272P 12M-AC

اگر بودجه‌ای که برای خرید آل این وان کنار گذاشته‌اید حدود ۵۰ میلیون تومان است، کامپیوتر همه کاره ۲۷ اینچ ام اس آی مدل AM272p 12M-AC با سخت‌افزار نسبتا مناسب و پردازنده گرافیکی قدرتمندتر از رقبا، می‌تواند در پردازش‌های سبک و سنگین همراهتان باشد.

در بازه قیمتی ۵۰ میلیون تومان اکثر آل این وان‌های بازار پردازنده گرافیکی مجزا ندارند که کامپیوتر همه کاره MSI نیز از این قاعده مستثنی نیست اما پردازنده Core i5-1240P این آل این وان با پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل Iris Xe Graphics، عملکرد بهتری از پردازنده‌های مجهز به UHD Graphics دارد.

ام اس آی برای کامپیوتر همه کاره خود ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت SSD در نظر گرفته است که شما را در استفاده از برنامه‌هایی مانند فتوشاپ یا ویرایشگرهای ویدیو ناامید نخواهد کرد. پورت‌های تعبیه شده تنوع خوبی دارند و وبکم دستگاه نیز دارای پوشش کشویی برای محافظت از حریم خصوصی افراد است.

بهترین All in One از ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان

در این محدوده‌ی قیمتی، علاوه‌بر آل‌این‌وان ویندوزی با پردازنده‌ی نسل سیزدهمی، آی‌مک اپل هم وارد لیست محصولات پیشنهادی می‌شود و کاربران اکوسیستم اپل هم می‌توانند محصول مدنظرشان را در این بازه‌ی قیمتی بیابند.

آل این وان ام اس آی

کامپیوتر همه کاره ۲۷ اینچ ام اس آی مدل AM272P 13M

کامپیوتر همه کاره ۲۷ اینچ ام اس آی مدل AM272P 13M که تا حد زیادی از لحاظ ظاهری شبیه مدل قبلی است، به‌دلیل استفاده از پردازنده قدرتمندتر نسل ۱۳ اینتل، با برچسب قیمتی حدودی ۶۵ میلیون تومان در بازار لوازم الکترونیکی موجود است.

در بررسی آل این وان نسل ۱۳ ام‌اس‌آی آن را در عملکردهای مختلف تست کردیم که از جهات زیادی توان رقابت با آی مک‌های اپل را دارد. آل‌این‌وان Modern AM272P 13M قابلیت استفاده به‌صورت رومیزی، دیواری و حتی با استند اختصاصی را دارد و می‌توانید حافظه‌های ۲٫۵ اینچی آن را ازطریق دریچه تعبیه‌شده تعویض کنید.

سخت‌افزار کامپیوتر همه کاره MSI شامل پردازنده Core i7-1360P و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت SSD می‌شود که عملکرد مناسبی در برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیو داشته و دست کاربران را در استفاده از برنامه‌های مختلف باز می‌گذارد.

از صفحه‌نمایش آل این وان MSI می‌توانید به‌عنوان مانیتور نیز استفاده کنید و اگر اسپیکرهای نه‌چندان قدرتمند آن را ضعف بزرگی در نظر نگیریم، کامپیوتر بدون کیس MSI گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شرکت‌هایی است که محتوای حرفه‌ای تولید می‌کنند.

آی مک ۲۴ اینچی ۲۰۲۱

آی مک ۲۴ اینچی مدل ۲۰۲۱

آی مک ۲۴ اینچی M1 با ضخامت ۱۱٫۵ میلی‌متر، موس و کیبورد بی‌سیم و جمع‌و‌جور، یکی از بهترین و سریع‌ترین آل این وان‌های بازار ایران محسوب می‌شود که با پردازنده قدرتمند M1 و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD حدود ۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

صفحه‌نمایش آی مک اپل تصویر را با وضوح 4K نمایش می‌دهد و اتفاقاً همین خصیصه، جزو نقاط قوت مهم آی‌مک اپل به‌حساب می‌آید. ضمن اینکه به‌دلیل هماهنگی بالای سخت‌افزار و نرم‌افزار، کار کردن روی این نمایشگر واقعاً لذت‌بخش خواهد بود.

شاید نتوان روی رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی آی مک M1 حساب زیادی باز کرد، به‌خصوص که برنامه‌هایی مانند ادوبی فتوشاپ یا پریمیر ظرفیت رم بالایی را می‌طلبند. به‌همین دلیل موقع انتخاب این محصول، باید حتماً در مورد کاربری‌تان اطلاع کافی داشته باشید تا در آینده با کمبود منابع سخت‌افزاری روبه‌رو نشوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آل این وان اپل، توصیه می‌کنیم بررسی آی مک ۲۴ اینچی M1 اپل در زومیت را از دست ندهید.

بهترین All in One بدون در نظر گرفتن بودجه

در محدوده‌ی قیمتی بالاتر از ۸۰ میلیون تومان، توصیه می‌کنیم به‌سراغ خرید آل‌این‌وان نروید؛ چرا که با همین بودجه می‌توانید سیستم دسکتاپ با مشخصات سخت‌افزاری بسیار قوی‌تر از بهترین آل‌این‌وان‌های معرفی‌شده در این بخش، خریداری کنید. بااین‌حال، اگر به‌هردلیلی تصمیم به خرید آل‌این‌وان گرفته‌اید، مدل‌های پیشنهادی خودمان را در ادامه آورده‌ایم.

آل این وان اچ پی

کامپیوتر همه کاره ۲۴ اینچی اچ پی مدل Pavilion 24 CA2000

اگر بحث بودجه را در خرید کامپیوترهای همه‌کاره کنار بگذارید، کامپیوتر همه کاره ۲۴ اینچی اچ پی Pavilion 24 با پردازنده بسیار قدرتمند و پردازنده گرافیکی مستقل، می‌تواند انتخاب کاربرانی باشد که در کنار کار حرفه‌ای به بازی کردن نیز علاقه دارند.

کامپیوتر همه کاره اچ پی که با موس و کیبورد بی سیم خیلی شبیه آی مک‌های اپل است، از پردازنده‌ی دسکتاپی اینتل Core i7-13700T برای پردازش وظایف استفاده می‌کند که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت SSD از نوع M.2، عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های سنگین مانند برنامه‌های مهندسی یا ابزارهای ویرایش عکس و فیلم دارد.

پردازنده گرافیکی GTX 1650 که در بسیاری از لپ‌ تاپ های گیمینگ اقتصادی نقش اصلی برای اجرای بازی‌ها را برعهده دارد، در آل این وان اچ پی نیز CPU قدرتمند آن را برای اجرای بازی‌های مختلف در تنظیمات گرافیکی متوسط همراهی می‌کند.

آی مک ۲۴ اینچی ۲۰۲۳

آی مک ۲۴ اینچی مدل ۲۰۲۳

آی مک ۲۴ اینچی M3 که از لحاظ ظاهری با دیگر آل این وان اپل موجود در لیست ما یعنی مدل M1 هیچ فرقی نمی‌کند، با قیمت حدودی ۱۲۰ میلیون تومان از پردازنده قدرتمند M3 بهره می‌برد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران زیادی از مبتدی تا پیشرفته باشد.

شاید با وجود شکل ظاهری یکسان بین مدل‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ آل این وان‌های اپل، میل افراد، به‌خصوص کاربران ایرانی برای خرید مدل M3 کم شود؛ اما از آنجا که محصولات اپل همیشه طرفداران خود را دارند، برآن شدیم که مدل جدید کامپیوتر همه کاره اپل را در لیست خود قرار دهیم.

آی مک M3 همچنان از ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD بهره می‌برد که به‌دلیل یکپارچگی بیشتر سخت‌افزار و نرم‌افزار نسبت به مدل‌های ویندوزی، عملکرد خوبی در اکثر کاربری‌ها را ارائه می‌کند؛ اما اگر قصد رندرگیری و ویرایش ویدیو به‌صورت حرفه‌ای را داشته باشید و جزو طرفداران اپل هم به‌حساب می‌آیید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از مدل‌های مک بوک پرو 2023 یا مک استودیو را خریداری کنید.

آل این وان اچ پی

کامپیوتر همه کاره ۳۴ اینچی اچ پی مدل ENVY 34

یکی از گران‌ترین کامپیوترهای همه کاره بازار ایران یعنی اچ پی ENVY 34 با قیمت حدودی ۱۵۰ میلیون تومان از صفحه‌نمایشی کشیده با وضوح ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیتی بهره می‌برد و هرچیزی را که یک کامپیوتر همه کاره باید داشته باشد، در خود جای داده است.

ظرفیت رم بالا، CPU و GPU قدرتمند و SSD پرسرعت مجموعه ویژگی‌هایی هستند که آل این وان اچ پی را به قدرت کیس‌های گیمینگ رومیزی نزدیک می‌کنند. پردازنده گرافیکی مجزا GeForce RTX 3060 انویدیا در کنار پردازنده اینتل Core i7-12700، می‌تواند حتی جدیدترین بازی‌های روز را با کیفیت مناسب اجرا کند.

کاربردهای آل این وان اچ پی فقط به بازی کردن محدود نمی‌شود و از آنجا که افراد کمی چنین دستگاه‌هایی را برای بازی کردن خریداری می‌کنند، ENVY 34 بیشتر به‌درد محیط‌های کاری یا افرادی می‌خورد که نیاز به اجرای برنامه‌های سنگین دارند.

در آخر نیز بد نیست اشاره کنیم که پایه‌ی آل این وان اچ پی می‌تواند گوشی‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند و وب کم آن هنگام ضبط ویدیو توانایی تولید نور (مانند رینگ لایت‌ها) را دارد. دو بلندگو با توان ۲ وات ساخت کمپانی B&O نیز کیفیت خوبی در پخش محتواهای صوتی ارائه می‌کنند.

ممونیم که تا انتهای این راهنمای خرید نیز همراه زومیت بودید. آل این وان‌ها که بسیاری از کاربران ایرانی آن‌ها را به نام کامپیوترهای همه‌کاره می‌شناسند، دستگاه‌های خاص با بازار هدف خاص خود هستند.

میل به خرید لپ تاپ یا کیس‌های رومیزی در اکثر افراد بیشتر است اما بسیاری از شرکت‌ها نیز به‌خاطر بی‌نیاز شدن از اسمبل کیس، اشغال فضای کمتر و البته یکپارچگی بیشتر بصری در محیط کار، به خرید All in One روی می‌آورند. ما بهترین کامپیوترهای همه‌کاره را در بازه‌های قیمتی مختلف لیست کردیم، اما اگر مدلی مدنظرتان هست که در لیست ما وجود ندارد و از نظرتان گزینه‌ی مناسبی به‌حساب می‌آید، حتماً با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات