بهترین مایکروویوهای ال‌جی [اسفند ۱۴۰۲]

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
بهترین مایکروویوهای ال جی
اگر قصد خرید مایکروویو ال جی دارید و می‌خواهید بهترین مدل‌ها را در ظرفیت مورد نظرتان بشناسید، راهنمای خرید بهترین مایکروویو ال جی به شما کمک می‌کند.
تبلیغات

اگرچه مایکروویو از لوازم خانگی ضروری به حساب نمی‌آید، وجود آن در خانه بسیار کمک‌کننده است و می‌تواند سرعت آشپزی‌ را بالا ببرد. کسانی‌ که خارج از خانه کار می‌کنند نیز می‌توانند با خرید مایکروویو غذاهایشان را با خیال راحت گرم یا یخ‌زدایی کنند و حتی به تهیه‌ی غذاهای ساده بپردازند.

مایکروویوها می‌توانند جایگزین فرهای توکار خانگی شوند. سولاردام‌ کامل‌ترین مدلی است که می‌توانید با خرید آن بهترین نوع پخت‌وپز را تجربه کنید و از فرهای گازی و برقی بی‌نیاز شوید.

سولاردام اولین بار توسط ال‌جی ابداع و تولید شد و درواقع ترکیبی از مایکروویو و گریل است که چندین برنامه پخت‌وپز دارد. محفظه مدور و استوانه‌ای سولاردام، امواج گرمایی را بهتر روی مواد غذایی منعکس می‌کند؛ درنتیجه پخت‌وپز سریع‌تر و کامل‌تر صورت می‌گیرد. بنابراین اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ خرید سولاردام ال جی بروید که از بهترین‌‌ها و قابل‌اعتماد‌ترین‌های بازار به‌حساب می‌آید.

اگر قصد خرید دارید و می‌خواهید با توجه به قیمت مایکروویو بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید، راهنمای خرید بهترین مایکروویو بازار را از دست ندهید. توصیه می‌کنیم اطلاعات ضروری‌ای را که باید پیش از خرید مایکروویو بدانید، در مقاله‌ی راهنمای خرید مایکروفر مرور کنید.

سولاردام ال جی MA3882RCW

سولاردام ال جی MA3882RCW سفید

سولاردام ال جی 3882 یا MA3882RCW محصول ۳۸ لیتری با تکنولوژی Lightwave و هیتر نوری ذغالی است که برای مغزپخت شدن و ترد شدن هرچه سریع‌تر و بهتر مواد غذایی، به‌طور همزمان از نور و گرما برای پخت و پز استفاده می‌کند.

سولاردام ال جی 3882 کار مایکروویو، کانوکشن، گریل و بخارپز را انجام می‌دهد به همین دلیل به آن ۴ دستگاه در ۱ دستگاه (4in1) می‌گویند. توان مایکروویو قابلیت تنظیم بین ۱۸۰ تا ۹۰۰ وات را دارد تا برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین توان مصرفی پخت ترکیبی در سولاردوم MA3882RCW حداکثر ۲۳۵۰ وات، کانوکشن حداکثر ۲۳۰۰ وات و گریل حداکثر ۱۶۰۰ وات است.

سولاردام ال جی، ۸ حالت برای پخت غذا دارد که باید بسته به نوع مواد غذایی از آن‌ها کمک بگیرید. علاوه‌براین، محصول مذکور قابلیت پخت ترکیبی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ۵ حالت مختلف برای پخت ترکیبی تعریف شده است که در سه حالت اول همراه با گریل، مایکروویو نیز فعال می‌شود. در حالت چهارم کانوکشن و مایکروویو به‌طور همزمان فعال می‌شوند و در حالت پنجم در کنار مایکروویو از المنت‌های بالا و پایین نیز استفاده می‌شود.

گفتنی است که به کمک قابلیت Deodorize می‌توانید پس‌از پخت غذا، سولاردام را به‌راحتی بو زدایی کنید.

سولاردام ال‌‌جی MA3884VC

مایکروویو ال جی LG MA3884VC نمای چپ

سولاردام ال‌‌جی MA3884VC یکی از سولاردم‌های قدرتمند الجی محسوب می‌شود. این محصول ۳۸ لیتری مجهز به گریل و کانوکشن، با ظاهری شیک می‌تواند به‌صورت روکار و توکار استفاده شود. ۲۸ برنامه‌ی پخت مواد غذایی دارد که شامل ۱۲ برنامه پخت خودکار، ۱۲ برنامه بخارپز و ۴ برنامه یخ‌زدایی خودکار است.

سولاردام ال‌‌جی MA3884VC برای پخت کامل در کنار کانوکشن، سه سطح گریل دارد: سطح ۱ با توان ۱۶۰۰ وات در زمان کوتاه روی غذاهای مثل کیک و پیتزا را برشته و طلایی می‌کند. سطح ۲ با توان ۱۱۰۰ وات روی غذاها را در مدت زمان طولانی‌تر گریل می‌کند. سطح ۳ با توان ۷۰۰ وات توانایی برشته کردن زیر غذاهایی مانند ته‌دیگ و ته‌چین و زیر کیک را دارد.

برای نمایش تنظیمات و برنامه‌هایی که کاربران انتخاب می‌کنند، سولاردام ال‌‌جی MA3884VC به صفحه نمایش Smart LED مجهز شده است. لامپ LED داخل آن نیز نسبت به لامپ‌های معمولی مصرف انرژی کمتر و روشنایی بیشتری ایجاد می‌کند.

مایکروویو ال جی MJ3965

مایکروویو ال جی LG MJ3965ACS نمای جلو

اگر می‌خواهید یکی از بهترین مایکروویو بازار را با قیمت مناسب به خانه خود ببرید، بدون شک مایکروویو ال‌جی MJ3965 مدلی است که سال‌ها برایتان کار خواهد کرد. این سولاردوم ۳۹ لیتری از برند معتبر و خوش‌نام ال‌جی، بدنه مقاوم و طراحی زیبایی دارد که به‌راحتی می‌تواند روی کابینت یا داخل آن قرار بگیرد.

اگر می‌خواهید یکی از بهترین مایکروویو بازار را با قیمت مناسب به خانه خود ببرید، بدون شک مایکروویو ال‌جی MJ3965 مدلی است که سال‌ها برایتان کار خواهد کرد. این سولاردوم ۳۹ لیتری از برند معتبر و خوش‌نام ال‌جی، بدنه‌ی مقاوم و طراحی زیبایی دارد که به‌راحتی می‌تواند روی کابینت یا داخل آن قرار بگیرد.

از مایکروویو ال جی MJ3965 می‌توانید برای پختن کیک و کباب کردن غذا (Roast & Bake)، بخارپز کردن (Steam Chef)، گریل کردن و پخت و پز یکنواخت غذاها به کمک المنت و فن (Convection Cooking) استفاده کنید.

حداکثر توان مایکروویو الجی ۱۹۰۰ وات در حالت ترکیبی مایکروویو و کانوکشن است. توان مصرفی مایکروویو ۱۳۵۰ وات، کانوکشن ۱۸۵۰ وات، گریل ۹۵۰ وات و ترکیب مایکروویو و گریل ۱۴۵۰ وات است.

MJ3965 به تکنولوژی اسمارت اینورتر ال‌جی مجهز شده است تا پخت و پز، یخ‌زدایی و گرم کردن دقیق غذاها را تجربه کنید و با تکنولوژی Charcoal Lighting Heater تجربه بهتری داشته باشید.

چندین حالت عملکردی و برنامه مختلف دارد که مهم‌ترین آن‌ها برنامه Healthy Fry برای سرخ کردن غذا با حداقل روغن، برنامه Slow Cook & Warm برای گرم کردن و آرام‌پز کردن غذا و برنامه Inverter Cook برای انتخاب وزن و نوع مواد غذایی است.

مایکروویو ال جی MJ3965 ظاهر زیبایی دارد که پنل کنترلی لمسی و دکمه پیچی به زیبایی بیشتر و کنترل راحت‌تر آن افزوده است.

مایکروویو ال جی MH8265

مایکروفر ال جی LG MH8265CIS نمای جلو

مایکروویو ال‌جی MH8265CIS با ظرفیت ۴۲ لیتری به گریل و تکنولوژی اسمارت اینورتر مجهز شده و می‌تواند پخت‌وپز، گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی را به‌شکل کامل انجام دهد. تکنولوژی اینورتر هوشمند دمای مورد نظر برای هر نوع مواد غذایی را تنظیم می‌کند تا دما به‌طور یکنواخت در تمام محفظه مایکروویو پخش شود، سپس گرم کردن شروع می‌شود تا غذا از حالت سرد و یخ‌زده بیرون بیاید.

این مایکروویو هنگام گرم شدن مواد غذایی، از سوختن یا داغ شدن بیش از حد آن‌ها جلوگیری می‌کند. ال‌جی MH8265DIS شش برنامه مختلف دارد که هر کدام طیف گسترده‌ای از دستورالعمل‌ها را برای پخت‌وپز غذاهای مختلف در اختیارتان قرار می‌دهند.

قابلیت Tastesaver در این مدل باعث می‌شود تا مواد غذایی طعم اصلی خود را هنگام پخت حفظ کنند. قابلیت Fast Cookin غذاها را در زمان کمتر آماده می‌کند. مایکروویو فاقد کانوکشن است اما به کمک هیتر و پخت و پز ترکیبی، غذاهای را به‌خوبی مغزپخت می‌کند.

توان خروجی دستگاه ۱۲۰۰ وات است که می‌توانید آن را به‌دلخواه و با توجه به نیاز خود به‌صورت دستی بین ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ وات تنظیم کنید. تکنولوژی EasyClean با پوشش ضدباکتریال داخلی مایکروویو نیز باعث می‌شود تا تمیز کردن دستگاه راحت‌تر صورت بگیرد و هیچ غذایی به سطح داخلی نچسبد.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین سولاردوم ال جی کدام مدل است؟

    سولاردام ال جی MA3882RCW و ال جی MA3884VC هر دو مدل‌های خوبی هستند اما پیدا کردن ال‌جی MA3882RCW در بازار راحت‌تر است. این سولاردام هرآنچه را که از بهترین مایکروویو و فر بازار می‌خواهید، در اختیارتان قرار می‌دهد و با کمک آن می‌توانید انوع مواد غذایی را به‌ بهترین شکل و در کمترین زمان تهیه کنید.

  • ارزان‌ترین مایکروویو ال جی در بازار کدام مدل است؟

    مایکروویو ال‌جی MH8265 با ظرفیت ۴۲ لیتری ارزان‌ترین مدل موجود در بازار است که به گریل و تکنولوژی اسمارت اینورتر مجهز شده و می‌تواند پخت‌وپز، گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی را به‌شکل کامل انجام دهد. این مایکروویو با ظاهر زیبا و قابلیت‌های کاربردی برای خرید گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

  • بهترین مایکروویو ال جی در بازار ایران کدام مدل است؟

    اگر می‌خواهید یکی از بهترین مایکروویو بازار را با قیمت مناسب به خانه خود ببرید، بدون شک مایکروویو ال‌جی MJ3965 مدلی است که سال‌ها برایتان کار خواهد کرد. این سولاردوم ۳۹ لیتری از برند معتبر و خوش‌نام ال‌جی، بدنه مقاوم و طراحی زیبایی دارد که به‌راحتی می‌تواند روی کابینت یا داخل آن قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات