بهترین ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در بازار ایران [اسفند ۱۴۰۲]

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 10 دقیقه
بهترین مدل های ماشین لباسشویی ال جی
از ماشین لباسشویی‌‌های هوشمند تا ماشین‌ لباسشویی‌‌های خشک‌کن‌دار، با بهترین ماشین لباسشویی ال‌جی در ظرفیت‌های مختلف آشنا شوید.
تبلیغات

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازمی است که برای خانه نیاز است؛ ازاین‌رو خرید یک محصول باکیفیت و قابل‌اعتماد اهمیت زیادی دارد. با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی همه‌ی ما دوست داریم محصولی که می‌خریم عمر طولانی داشته باشد و در درازمدت به تعمیر و خرج نیفتد. ال‌جی بهترین انتخابی است که می‌توانید در محصولات برقی داشته باشید. ماشین لباسشویی‌های ال‌جی از بهترین ماشین لباسشویی‌های بازار هستند که در ازای قیمتی که دارند، کیفیت و دوام طولانی را برایتان به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید با خیال راحت تا سال‌ها از ماشین لباسشویی ال‌جی برای شست‌وشوی انوع لباس‌ها و پارچه‌ها استفاده کنید.

محصولات ال‌جی در زمینه تکنولوژی پیشرو هستند و این موضوع در مورد لباسشویی‌های چند سال گذشته تاکنون این شرکت خوش‌نام صدق می‌کند. با وجود قیمت نسبتاً بالای محصولات ال‌جی، می‌توان گفت که قیمت ماشین لباسشویی ال‌جی در مقابل کیفیت آن قابل توجیه است. در این مقاله بهترین ماشین لباسشویی های ال‌جی در وزن‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر از نیازهایتان آگاه نیستید و پیش از خرید لباسشویی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا می‌خواهید با توجه به قیمت ماشین لباسشویی مدل مدنطرتان را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

ماشین لباسشویی و خشک‌کن ال‌ جی V12

ماشین لباسشویی ال جی LG WDV1260

ماشین لباسشویی ال‌ جی V12 که با نام‌های WDV126 یا WDV12 در بازار شناخته می‌شود، ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی خشک‌کن‌دار ال‌جی است که امکانات هیجان‌انگیزی دراختیارتان قرار می‌دهد. این ماشین لباسشویی روکار را می‌توان به‌خاطر تمام امکانات فوق‌العاده‌ای که نظیرشان در سایر مدل‌ها دیده نمی‌شود، کامل‌ترین و بهترین ماشین لباسشویی ال‌جی در بازار دانست.

ال‌جی V12 مناسب خانواد‌ه‌های پرجمعیت است و می‌تواند پس از شست‌وشو، لباس‌ها را به کمک خشک‌کنی باظرفیت ۸ کیلو، ۱۰۰ درصد خشک و آماده پوشیدن تحویل دهد؛ بدین‌ترتیب دیگر لازم نیست وقتی چنین حجم بالایی از لباس‌ها را می‌شویید، نگران خشک کردنشان در فضای آزاد باشید.

موتور ماشین لباسشویی V12، بهترین نوع موتور موجود در بازار یعنی دایرکت درایو اینورتر با ضمانت ۱۰ ساله‌ی ال‌جی است. این موتورها علاوه‌بر کارایی بهتر و طول عمر بالا باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان می‌شوند. با حداکثر سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور بر دقیقه که برای انواع لباس در دورهای متفاوت تنظیم شده است، می‌توان بهترین نتیجه را گرفت. همچنین دیگ شست‌وشوی استیل ضدزنگ با طراحی برجسته‌اش، حداکثر تمیزی لباس‌ها را تضمین می‌کند.

ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی V12 به وای فای متصل می‌شود و از ThinQ AI و اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کند. با نصب اپلیکیشن LG ThinQ روی گوشی می‌توانید به لباسشویی متصل شوید و آن را از راه دور کنترل کنید. سیستم عیب‌یابی هوشمند محصول می‌تواند در‌صورت ‌بروز هر نوع مشکل به شما اطلاع دهد تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی کنید.

ال‌جی WDV12 از ۱۴ برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض پشتیبانی می‌کند که بسته به نوع البسه، می‌توان گزینه‌ی مناسب را انتخاب کرد. قابلیت Wrinkle Care برای کاهش چین و چروک لباس‌ها با بخار، بعد از دور آبکشی و آبگیری استفاده می‌شود. به کمک برنامه‌ی Download Cycle می‌توان برنامه‌های شست‌وشوی مختلف دیگر را دانلود و از آن‌ها استفاده کرد.

ماشین لباسشویی ال جی LG WDV1260 نمای جلو

ماشین لباسشویی V12 قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب‌کشی و تنظیم دما را دارد، گزینه‌هایی مثل شست‌وشو با بخار هم قبل از شروع شست‌وشو امکان فعال یا غیرفعال شدن را هم دارند.

لباسشویی هوشمند ال‌جی به‌لطف تکنولوژی AI DD می‌تواند براساس وزن و جنس لباس، مناسب‌‌ترین تنظیمات و الگوی چرخش دیگ را اعمال کند تا شست‌وشو به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. برای اینکه لباس‌ها به‌خوبی شسته شوند و لکه‌ای باقی نماند، فناوری‌های زیر در لباسشویی به‌کار گرفته شده‌اند:

  • فناوری‌ 6 Motion DD که دیگ شست‌وشو را در ۶ حالت مختلف به گردش در‌می‌آورد.
  • فناوری 3D Multi Spray که به کمک ۴ نازل مختلف، آب را با فشار روی لباس‌ها می‌پاشد.
  • قابلیت EcoHybrid برای خشک کردن البسه با جریان هوا و بدون مصرف آب.
  • تکنولوژی +Steam که به کمک بخار باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا را تا ۹۹٫۹ درصد از بین می‌برد و باعث کاهش چین و چروک لباس می‌شود.
  • قابلیت Wrinkle Care برای کاهش چروک البسه با بخار بعد از دور آبکشی و آبگیری.

ویژگی‌های مدل WDV126 به قدری زیاد است که می‌توان در موردشان یک مقاله نوشت؛ اما صرفاً برای اینکه انتخابتان راحت‌تر شود، به‌طور جزئی به تعداد دیگری از آن‌ها اشاره می‌کنم:

  • Delay End که اجازه می‌دهد شست‌وشو را به تأخیر بیندازید.
  • Add Item که به کمک آن می‌توانید روند شست‌وشو را متوقف کرده و لباس‌های جامانده را اضافه کنید.
  • Child Lock یا قفل کودک که برنامه‌ها و پنل کنترلی محصول را قفل می‌کند.
  • Smart Diagnosis که اشکال‌ موجود را به شکل کد به شما اطلاع می‌دهد تا عیب‌یابی سریع‌تر صورت بگیرد.
  • Auto Restart که اگر برق قطع و وصل شود، ادامه‌ی شست‌وشو را به‌شکل خودکار آغاز می‌کند.
  • سیستم تمیزکردن دیگ شست‌وشو.
  • وای‌‌فای و ThinQ AI که از اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کند و به اپ مخصوص LG ThinQ متصل می‌شود تا کنترل ماشین لباسشویی را حتی از راه دور در دست بگیرید.
  • فیلتر ورودی و خروجی آب برای جلوگیری از ورود آهک و آشغال‌های کوچک یا خروج اشیا ریزی مثل دکمه‌ها یا وسایلی که در جیب لباس‌ها جا مانده است.

ماشین لباسشویی ۱۰٫۵ کیلویی ال‌ جی V5

ماشین لباسشویی ال جی LG F4V5RGP2T نمای چپ

ال‌جی V5 یا 4V5 یا به‌طور صحیح‌تر ماشین لباسشویی ال‌جی F4V5RGP2T یا F4V5RYP2T بهترین ماشین لباسشویی ۱۰٫۵ کیلویی بازار به‌حساب می‌آید. به‌غیر از نبود خشک‌کن و چند ویژگی جزئی دیگر، باقی ویژگی‌های آن با V12 یکسان است. بااین‌حال ال‌جی V5 لباس‌ها را کاملاً آب‌کشی و با رطوبت کم آبکشی را به پایان می‌رساند. درنظر داشته باشید که نبود خشک‌کن تا حد زیادی از قیمت آن نسبت به V12 کاسته است.

معرفی قابلیت‌های ماشین لباسشویی ال جی V500:

ال‌جی همه‌ی ماشین‌‌های لباسشویی‌اش را که به موتور بی‌صدا و بدون لرزش اینورتر دایرکت درایو (DD) مجهز شده‌اند، تا ۱۰ سال ازنظر عمر و عملکرد صحیح ضمانت کرده است؛ مدل V5 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ماشین لباسشویی روکار ال‌جی V5 با حداکثر سرعت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه، دیگ شست‌وشوی استیل ضدزنگ دارد که داخل آن از طرح برجسته استفاده شده است تا حداکثر تمیزی لباس‌ها تضمین شود.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ال‌ جی R5

ماشین لباسشویی ال جی LG WV4149

ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی F4R5VYG0W یا WV4149WVG یا لباسشویی ال جی F4R5VYL که در بازار با مدل ماشین لباسشویی ال‌جی 4R5 یا R5 شناخته می‌شود، یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی ۹ کیلویی ال‌جی است.

ال‌جی R5 به موتور دایرکت درایو اینورتر مجهز شده و حداکثر سرعت چرخش دیگ استیل آن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است. ۱۴ برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض دارد که بسته به نوع البسه، می‌توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. به کمک برنامه‌ی Download Cycle نیز می‌توان برنامه‌های شست‌وشوی مختلف را دانلود کرد. این لباسشویی قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب‌کشی و تنظیم دما را دارد، گزینه‌هایی مثل شست‌وشو با بخار هم قبل از شروع شست‌وشو امکان فعال یا غیرفعال شدن را هم دارند.

درست مانند آنچه درباره مدل فول‌آپشن ۱۰٫۵ کیلویی ال‌جی گفته شد، R5 هم به قابلیت‌ها و فناوری‌هایی مثل AI DD و 6 Motion DD، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم شست‌وشوی هوشمند، اتصال به وای‌فای، سیستم تمیز کردن دیگ شست‌وشو، افزودن لباس بعد از شروع شست‌وشو، قفل کودک، شروع شست‌وشو با تأخیر، Remote Start برای شروع برنامه‌ی شست‌وشو از راه دور به کمک گوشی و سایر موارد مجهز شده است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال‌ جی F2T2TYM1S

ماشین لباسشویی ال‌جی F2T2TYM1S

ماشین لباسشویی ال‌جی F2T2TYM1S یا ال جی 2T2، جدیدترین و بهترین ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال‌جی است که از موتور دایرکت درایو اینورتر با برچسب انرژی ++A بهره می‌برد و سرعت چرخش دیگ استیل آن به ۱۲۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد.

برخلاف دو مدل قبلی، این مدل هوشمند نیست و همین موضوع، باعث کاهش قیمت آن شده است. البته مثل دو مدل دیگر، قابلیت‌های AI DD (انتخاب الگوی شست‌وشو متناسب با وزن و جنس لباس)، عیب‌یابی هوشمند، سیستم تمیز کردن دیگ، شست‌وشو با بخار، قفل کودک و شروع شست‌وشو با تأخیر را دارد.

ماشین لباسشویی 2T2 از ۱۵ برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض پشتیبانی می‌کند که بسته به نوع البسه، می‌توان گزینه مناسب را انتخاب کرد؛ البته قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب‌کشی و تنظیم دما نیز وجود دارد. گزینه‌هایی مثل شست‌وشو با بخار هم قبل از شروع شست‌وشو امکان فعال یا غیرفعال شدن را دارند.

ماشین لباسشویی ۷ کیلویی ال جی FH2J3

ماشین لباسشویی ال جی LG FH2J3 نمای جلو

ماشین لباسشویی ال جی FH2J3 یا FH2J3QDNP0 که در بازار به‌ اسم ماشین لباسشویی ال جی J3 یا 2J3 نیز شناخته می‌شود، گزینه خوبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت است.

مثل باقی مدل‌‌ها، FH2J3 هم از موتور دایرکت اینورتربرخوردار است. چرخش دیگ استیل آن به ۱۲۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد که می‌تواند درانتهای شست‌وشو خیسی لباس‌ها را تاحد مطلوبی بگیرد.

این محصول ۱۰ برنامه شست‌وشوی متفاوت دارد که هرکدام از دما، سرعت چرخش و زمان مختلفی برای شست‌وشو پیروی می‌کنند. برنامه بخارشو در بین برنامه‌های شست‌وشوی ماشین لباسشویی ال جی FH2J3 وجود ندارد؛ اما می‌توانید از برنامه ای با بالاترین دما برای شست‌وشوی لباس‌هایی که به ضدعفونی نیاز دارند، استفاده کنید.

به لطف سیستم عیب‌یابی هوشمند لباسشویی FH2J3 می‌توانید از مشکلات احتمالی آن خبردار شوید. به‌یاد داشته باشید که این مدل هوشمند نیست و به همین دلیل قیمت مناسب‌تری دارد.

ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال جی T1685

ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال جی T1685

ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال جی T1685 یا T1685NEHT2 که با اسامی ال جی T16 یا 1685 یا T1685NE در بازار شناخته می‌شود، جدیدترین لباسشویی درب از بالای ال جی است.

موتور T1685 مثل سایر محصولات معرفی‌شده در این مقاله اسمارت اینورتر است که با قابلیت LoDecible می‌تواند با کمترین میزان صدا به شست‌وشوی لباس‌ها بپردازد. پتوشوی 8 T1685NEHT2 دارای ۸ برنامه شست‌وشو است که سرعت چرخش دیگ، تعداد دور آب کشی و دمای آب در هرکدام متفاوت است.

دیگ ضدزنگ این محصول با گنجایش بالای خود برای شست‌وشوی حجم بالایی از البسه و پارچه‌های سنگین مثل پتو کاربرد دارد و برای جمع‌آوری پرز اضافه این نوع البسه به دو عدد فیلتر پرزگیر مجهز شده است. طراحی خاص دیگ و تکنولوژی‌هایی مثل TurboDrum و Smart Motion (چرخش دیگ در ۳ جهت مختلف) و Punch +3 (ایجاد گردش عمودی آب) نیز به شست‌وشوی هرچه بهتر لباس‌ها می‌انجامد. به‌علاوه سیستم Side Waterfall با عملکردی شبیه به آبشار، آب را از بالای دیگ روی البسه می‌ریزد تا مواد شوینده بهتر حل شوند و شست‌وشو به‌خوبی صورت بگیرد.

این محصول فاقد خشک کن جداگانه است اما قابلیت Air Dry با جریان هوا و چرخش سریع دیگ، رطوبت لباس‌ها را تا حد زیادی می‌گیرد. همچنین برای خشک کردن دیگ ماشین لباسشویی پس از خارج کردن لباس‌ها می‌توانید از قابلیت Tub Dry استفاده کنید.

به توصیه ال‌جی می‌توانید یک مرتبه در ماه از برنامه Tub Clean برای تمیز کردن دیگ شست‌وشو استفاده کنید تا از رسوب مواد در لباسشویی جلوگیری شود. ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال‌جی هوشمند نیست و به اینترنت متصل نمی‌شود اما قابلیت عیب‌یابی هوشمند آن به اتصال اینترنت نیاز ندارد و می‌تواند درصورت بروز مشکل شما را باخبر کند. برای مثال هر زمان که نیاز به شست‌وشوی دیگ باشد، ماشین لباسشویی با نمایش اروری خاص روی صفحه نمایش به شما می‌گوید که وقت استفاده از برنامه Tub Clean رسیده است.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین ماشین لباسشویی ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی الجی V500 یکی از بهترین مدل‌های ۱۰٫۵ کیلویی هوشمند ال جی است که از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود بهره می‌برد.

  • بهترین ماشین لباسشویی ۷ کیلویی ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی ال جی FH2J3 یا FH2J3QDNP0 که در بازار به‌ اسم ماشین لباسشویی ال جی J3 یا 2J3 نیز شناخته می‌شود، با ظرفیت ۷ کیلو گزینه خوبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت است. FH2J3 از موتور دایرکت اینورتر برخوردار است و چرخش دیگ استیل آن به ۱۲۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد.

  • بهترین ماشین لباسشویی خشک‌کن‌دار ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی ال‌ جی V12 که با نام‌های WDV126 یا WDV12 در بازار شناخته می‌شود، ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی خشک‌کن‌داری است که امکانات هیجان‌انگیزی دراختیارتان قرار می‌دهد. این ماشین لباسشویی روکار را می‌توان به‌خاطر تمام امکانات فوق‌العاده‌ای که نظیرشان در سایر مدل‌ها دیده نمی‌شود، کامل‌ترین و بهترین ماشین لباسشویی بازار دانست.

  • بهترین ماشین لباسشویی درب از بالای ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال جی T1685 یا T1685NEHT2 که با اسامی ال جی T16 یا 1685 یا T1685NE در بازار شناخته می‌شود، جدیدترین لباسشویی درب از بالای ال جی است که با قابلیت LoDecible می‌تواند با کمترین میزان صدا به شستشوی لباس‌ها بپردازد.

    طراحی خاص دیگ و تکنولوژی‌هایی مثل TurboDrum و Smart Motion (چرخش دیگ در ۳ جهت مختلف) و Punch +3 (ایجاد گردش عمودی آب) نیز به شستشوی هرچه بهتر لباس‌ها می‌انجامد. به‌علاوه سیستم Side Waterfall با عملکردی شبیه به آبشار، آب را از بالای دیگ روی البسه می‌ریزد تا مواد شوینده بهتر حل شوند و شست‌وشو به‌خوبی صورت بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات