بهترین پاوربانک های فست شارژ [بهمن ۱۴۰۲]

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 9 دقیقه
بهترین پاوربانک های بازار
در مقاله پیش‌رو، با بهترین پاوربانک‌های فست شارژ بازار ایران آشنا خواهید شد.
تبلیغات

در سال‌های اخیر بهترین گوشی‌ های بازار پیشرفت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف تجربه‌ کرده‌اند اما هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌اند که نیاز مداوم به شارژ شدن نداشته باشند.

برای خیلی از افراد پیش می‌آید که زمان زیادی در روز را بیرون از خانه و دور از پریز برق سپری می‌کنند. در چنین زمان‌هایی افراد نیاز دارند که گوشی یا تبلت یا لپ‌تاپ خود را به‌سرعت شارژ کنند تا در ادامه‌ی روز نیز بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

پاوربانک‌ها گجت‌های بسیار کاربردی هستند که در عین اشغال فضای بسیار کم، می‌توانند نیاز‌های زیادی را برآورده کنند. انتخاب بهترین پاور بانک درست مانند انتخاب بهترین شارژر موبایل، از اهمیت زیادی برخوردار است تا هم به باتری گوشی آسیبی وارد نشود و هم گجت خریداری‌شده تا مدت‌زمان قابل‌ قبولی برایمان کار کند.

ما قبلاً در مقاله راهنمای خرید پاوربانک، نکات مهمی که قبل از خرید این ژنراتورهای کوچک باید بدانید را کاملاً توضیح دادیم که بد نیست سری به آن بزنید. در ادامه بهترین پاوربانک‌های فست شارژ بازار ایران را معرفی می‌کنیم که می‌توانند با سرعت زیادی گوشی، تبلت یا لپ‌تاپتان را شارژ کنند.

بهترین پاوربانک فست شارژ با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM

قیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM یکی از ارزان‌ترین پاوربانک‌های فست شارژ بازار است که کیفیت ساخت خوبی دارد. شما می‌توانید از درگاه‌های ورودی میکرو USB یا تایپ C برای شارژ کردن پاوربانک بهره ببرید و با استفاده از ۲ درگاه USB تایپ A، دستگاه‌های خود را با سرعت ۱۰ وات شارژ کنید.

پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro

پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro

قیمت حدود ۱ میلیون تومان

پاوربانک باسئوس Bipow Pro شارژر همراهی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت و توان خروجی ۲۲٫۵ وات است. این پاوربانک از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سه دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند.

بدنه پاوربانک از متریال مرغوبی ساخته شده و دارای نمایشگر دیجیتالی برای نشان دادن میزان شارژ باقی‌مانده است. شما می‌توانید با استفاده از دو پورت USB-A و یک عدد USB-C دستگاه‌های خود مانند گوشی، تبلت یا دوربین را شارژ کنید که البته پورت USB-C برای شارژ خود پاوربانک نیز استفاده می‌شود.

پاوربانک انکر مدل PowerCore III Sense 10K

پاوربانک انکر مدل PowerCore III Sense 10K

قیمت حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

پاوربانک انکر مدل PowerCore III Sense 10K یکی از بهترین پاوربانک‌های با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت است که از فناوری Power Delivery (PD) برای شارژ سریع (۱۸ وات) دستگاه‌های سازگار با USB-C پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک انکر با طراحی باریک و وزنی سبک، از دو پورت خروجی USB-A و USB-C بهره می‌برد که می‌توانند دو دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کنند. مدل یادشده همچنین از نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باقی‌مانده استفاده می‌کند و در اکثر فروشگاه‌ها با گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می‌رسد.

بهترین پاوربانک فست شارژ با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت

پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro

پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro

قیمت حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی باسئوس Bipow Pro که پیش‌تر مدل ۱۰ هزار آن را معرفی کردیم، ظرفیت و وزن بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد اما در سایر ویژگی‌ها مانند جنس بدنه، سرعت شارژ و پورت‌های ورودی و خروجی یکسان است.

پاوربانک انکر مدل A1287

پاوربانک انکر مدل A1287

قیمت حدود ۲ میلیون تومان

اگر قصد دارید در بازه قیمتی ۲ میلیون تومان برای خرید پاوربانک هزینه کنید، پاوربانک انکر مدل A1287 با سرعت شارژ ۱۸ واتی یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر بازار ایران است.

پاوربانک انکر می‌تواند با دو پورت USB-A و USB-C دستگاه‌هایی را که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، شارژ کند. البته از پورت تایپ سی می‌توانید برای شارژ خود پاور بانک نیز استفاده کنید.

بهترین پاوربانک فست شارژ با ظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعت

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55

قیمت حدود ۲ میلیون تومان

پاوربانک‌های ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعتی معمولاً از نسخه‌های قبلی سنگین‌تر هستند که پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55 یکی از آن‌ها است.

پاوربانک سیلیکون پاور پورت‌های خروجی و ورودی مختلفی را در خود جای داده است که از این نظر، گجت کاملی برای شارژ اکثر دستگاه‌های الکترونیکی به‌ شمار می‌رود.

سه پورت USB-A و یک پورت USB-C (۱۵ وات)، مجموعه پورت‌های خروجی و یک پورت Lightning و یک پورت میکرو USB، مجموعه پورت‌های ورودی پاوربانک یادشده را تشکیل می‌دهند که البته می‌توانید ازطریق پورت USB-C خود پاوربانک را هم شارژ کنید که چیزی حدود ۹ ساعت تا شارژ کامل آن زمان می‌برد.

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ

قیمت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ با سرعت شارژ ۲۲٫۵ وات، یکی از مدل‌های پرسرعت با ظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعت محسوب می‌شود.

شما می‌توانید پاوربانک‌ را ازطریق پورت‌ میکرو USB، درگاه Lightning و پورت USB-C شارژ کنید و از سه درگاه USB-A و یک پورت USB-C (مشترک)، برای شارژ دستگاه‌هایی که از فست شارژ پشتیبانی می‌کنند، بهره ببرید.

پاوربانک باسئوس مدل Amblight

پاوربانک باسئوس مدل Amblight

قیمت حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

یکی از بهترین پاوربانک‌های فست شارژ با ظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعت، پاوربانک باسئوس مدل Amblight است که با سرعت شارژ ۶۵ واتی، علاوه‌بر شارژر موبایل و تبلت، منبع تغذیه مناسبی برای مک‌بوک‌ها یا لپ‌تاپ‌های هوآوی به حساب می‌آید.

باسئوس در Amblight از ۴ درگاه خروجی شامل ۳ پورت USb-A و ۱ پورت USB-C استفاده کرده است که می‌توانند ۵ دستگاه مختلف را به‌طور همزمان شارژ کنند. همچنین می‌توانید با استفاده از پورت‌های Lightning، میکرو USB و USB-C (مشترک) پاوربانک را شارژ کنید.

بهترین پاوربانک فست شارژ با ظرفیت ۴۰ هزار میلی‌آمپرساعت

پاوربانک روموس مدل PEA 40

پاوربانک روموس مدل PEA 40

قیمت حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

پاوربانک روموس مدل PEA 40 یکی از گزینه‌های نسبتاً اقتصادی در بین پاوربانک‌های فست شارژ با ظرفیت ۴۰ هزار میلی‌آمپرساعت محسوب می‌شود که ظرفیت بالا در کنار سرعت شارژ مناسب، باعث شد تا این پاوربانک مقرون‌به‌صرفه را در لیست خود جای دهیم.

پاوربانک روموس دارای ۳ پورت خروجی شامل دو پورت USB-A و یک پورت USB-C است که درگاه تایپ سی هم برای شارژ پاوربانک و هم انتقال شارژ به دیگر دستگاه‌ها به‌کار می‌رود. البته می‌توانید ازطریق پورت میکرو USB نیز پاوربانک را شارژ کنید.

پاوربانک انکر مدل 347PowerCore 40K A1377H11

پاوربانک انکر مدل 347PowerCore 40K A1377H11

قیمت حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

347PowerCore 40K A1377H11 پاوربانکی قدرتمند و همه‌کاره دیگری از برند Anker است که با ظرفیت ۴۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت، می‌تواند چند دستگاه را چندین بار شارژ کند.

پاوربانک انکر دارای دو پورت USB-C و دو پورت USB-A است که می‌توانند تا ۳۰ وات خروجی ارائه دهند؛ از این رو با توجه به ظرفیت بالا، پاوربانک یادشده گزینه‌ای عالی برای شارژ لپ‌تاپ‌ها، دوربین‌ها و سایر لوازم الکترونیکی به‌ حساب می‌آید.

بهترین پاوربانک فست شارژ با ظرفیت ۵۰ هزار میلی‌آمپرساعت

پاوربانک کانفلون مدل A24Q

پاوربانک کانفلون مدل A24Q

قیمت حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پاوربانک کانفلون مدل A24Q یکی از گزینه‌های نسبتاً اقتصادی محسوب می‌شود و امکانات و ظرفیت بسیار مناسب، آن را به گزینه‌ای ارزشمند در بازه قیمتی مورد نظر تبدیل کرده است.

پاوربانک کانفلون دارای دو درگاه ورودی (Micro USB و Type-C) و سه درگاه خروجی (دو پورت USB-A و یک Type-C) است که از فناوری‌های شارژ سریع مانند PD و QC3.0 پشتیبانی می‌کنند.

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QL59

قیمت حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

پاوربانک‌های ۵۰ هزار میلی‌آمپرساعتی وزن بسیار زیادی نسبت به مدل‌های با ظرفیت کمتر دارند که سیلیکون پاور QL59 یکی از آن‌ها است.

پاوربانک سیلیکون پاور مانند بسیاری از مدل‌های پیشرفته از تنوع خوبی در بخش پورت‌های ورودی و خروجی بهره می‌برد. شما می‌توانید با پورت‌های USB-C، میکرو USB و Lightning پاوربانک را شارژ کنید و از ۳ پورت USB-A در کنار USB-C مشترک، برای شارژ سایر دستگاه‌ها با سرعت بالا بهره ببرید.

با توجه به ظرفیت بالای پاوربانک یادشده، چیزی نزدیک به ۱۵ ساعت برای فول شارژ شدن آن زمان نیاز است.

ممنونیم که در این راهنمای خرید همراه زومیت بودید. اگر شما نیز پاوربانک مناسبی سراغ دارید که در کنار سرعت شارژ خوب ارزشی خرید زیادی دارد، آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات