زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان – دی ۹۴

یک‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر شما سیستمی که بتواند الگوی سیستم‌های گیمینگِ دیگر بوده و ویترینی از آخرین فن‌آوری‌های روز داشته باشد چه مشخصاتی دارد؟ اگر قصد انتخاب بهترین قطعات موجود در بازار بدون توجه به قیمت  تمام شده را دارید، در بخش چهارم مقاله با راهنمای خرید کامپیوتر زومجی همراه باشید.
تبلیغات

ما در این بخش یک به یک قطعات سیستم رده حرفه‌ای را به دقت مورد آزمایش و بررسی قرار داده‌ایم تا از داشتن بهترین راندمان و عملکرد در وظایف مربوطه مطمئن شویم. در اینجا بودجه‌ی بالا نیاز به صرفه‌جویی در خرید برخی قطعات را ناموجه می‌کند و بالاترین کارایی با استفاده از سریع‌ترین قطعات موجود در هر رده، اولویتِ اول انتخاب ما است. سیستم همه منظوره‌ی ما بیش از نیاز امور عادی و روزمره و حتی اجرای معمولی بازی‌ها عمل می‌کند، قطعات اصلی آن قابلیتِ اورکلاک و Tuning زیادی دارند و مجموعه‌ی سیستم به‌راحتی می‌تواند آخرین تنظیمات ممکن در بازی‌ها را در فریم‌های بالاتر از حد معمول و در رزولوشن‌های غیر متداول مثل 2560*1440 و در رزولوشن 4K یا حالت‌های سه‌بعدی و  VR اجرا کند.

برای مشاهده کامل مطلب راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان – دی ۹۴ به زومجی مراجعه کنید.

راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان – دی ۹۴

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات