نسخه جدید هدست‌ بلوتوث TONE ULTRA ال‌جی با طراحی ارگونومیک و فناوری ANC معرفی شد

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی الکترونیکس امروز جدیدترین مدل از هدست بلوتوث پرطرفدار ال‌جی، TONE ULTRA (مدل HBS-800) را معرفی کرد. این مدل از امکانات زیادی برخوردار است و جانشین شایسته‌ای برای (LG TONE (HBS-700/730 به شمار می‌رود. از سال 2010، بیش از 2 میلیون دستگاه از این محصول به فروش رسیده و آن را جزو پرفروش‌ترین‌ها کرده است.
تبلیغات

 ال‌جی TONE ULTRA به منظور ارائۀ تجربۀ صوتی برتر با صدای حیرت‌انگیز استریو ساخته شده است. این هدست بلوتوث با استفاده از فناوری کاهش نویز، صداهای پس‌زمینه را مسدود می‌کند و به شنونده امکان می‌دهد تا بدون مزاحمت و حواس‌پرتی بر موسیقی یا مکالمه تمرکز داشته باشد و هیچ صدای خارجی را نشنود.وب‌سایت Golden Ears، که یک وب‌سایت ارزیابی تجهیزات صوتی است، به هدست TONE ULTRA برای کیفیت صدای شگفت‌انگیزش امتیاز بالایی داده است و آن را به عنوان برترین هدست بی‌سیم معرفی کرده است.

طراحی دور گردنی و متمایز ال‌جی در نسخه جدید TONE ULTRA بهتر شده است. این هدست از طراحی پشت گردنی سه‌بعدی و ارگونومیک برای راحتی بیشتر استفاده می‌کند، به طوری که اوایل امسال، جایزۀ Red Dot Design را برای طراحی ارگونومیک و زیبا از آن خود کرد. هیئت داوران آلیاژ به کار رفته در ساخت این محصول را نیز مورد تمجید قرار دادند، چرا که به لطف استفاده از این آلیاژ هر نوع خمش و پیچشی که به این محصول اعمال شود، باز هم این هدست انعطاف‌پذیر به شکل اول خود باز می‌گردد.علاوه بر این، TONE ULTRA می‌تواند با هر دستگاه بلوتوثی، شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌های کامپیوتری و لپ‎‌تاپ‌ها جفت شود. سیستم دسترسی هوشمندانۀ چندگانه نیز به دو دستگاه بلوتوث امکان می‌دهد تا به طور هم‌زمان با TONE ULTRA اتصال برقرار کنند.

هر دو مدل سیاه و سفید TONE ULTRA در امریکا و چین تا اواخر همین ماه میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. هدست بلوتوث TONE ULTRA در اروپا، آسیا و خاورمیانه تا اواخر ماه دسامبر عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات