سونی دو سری جدید از واکمن‌های اندرویدی ZX1 و F را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
هرچند امروزه اکثر مردم از تلفن هوشمند خود برای پخش موسیقی بهره می‌برند، اما سونی به تولید و عرضه واکمن‌های جدید خود ادامه می‌دهد. این کمپانی ژاپنی دو سری جدید از واکمن‌های خود را با کیفیت صدای خروجی بسیار خوب، معرفی کرد که هر دو مجهز به سیستم عامل موبایل گوگل هستند.
تبلیغات

واکمن ZX1 و F880 هر دو مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای و صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن 480 در 854 پیکسل، NFC، بلوتوث و سیستم عامل اندروید 4.1 هستند.

از نظر کیفیت صدا، سونی در واکمن‌های جدید خود، خروجی 192KHz/24bit به همراه فناوری S-Master HX با پشتیبانی از فرمت‌های AIFF, ALAC, FLAC و Wave را میسر کرده است.

از آنجایی که سیستم عامل این پخش کننده‌های موسیقی، اندروید است، شما می‌توانید همزمان با گوش دادن به موسیقی از اپلیکیشن‌های دیگر نیز استفاده نموده و یا از طریق گوگل پلی بازی یا نرم افزارهای مورد نظر خود را دریافت و نصب کنید. واکمن ZX1 با 128 گیگابایت حافظه رم، قیمتی حدود 75 هزار ین (760 دلار) دارد.

واکمن بعدی سونی از سری F با حافظه ذخیره سازی 16 یا 32 یا 64 گیگابایت به ترتیب با قیمت‌های حدود 273، 304 و 405 دلار و در رنگ‌های صورتی، مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شوند.

هر دو واکمن جدید سونی ابتدا در همین ماه روانه بازار ژاپن می‌شوند اما زمان عرضه جهانی آنها هنوز مشخص نشده است.

آیا با وجود تلفن‌های هوشمند، هنوز خرید پخش کننده موسیقی جداگانه را ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات