اندروید باکس شیائومی Mi Box 4S Max با حافظه‌ی ذخیره‌سازی 64 گیگابایت و قابلیت پخش 8K معرفی شد

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی از اندروید باکس جدید خود موسوم به Mi Box 4S Max رونمایی کرد. این محصول نسبت به رقبای خود مثل کروم‌کست گوگل، از حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم بسیار بیشتری بهره می‌برد.
تبلیغات

دستگاه‌های سری Mi Box شیائومی یکی از محبوب‌ترین اندروید باکس‌ها در سرتاسر جهان هستند که پلتفرم متمرکز بر تلویزیون گوگل را با قیمتی مناسب ارائه می‌کنند. این شرکت به‌تازگی مدل جدیدی از Mi Box معرفی کرده است.

همان‌طور که AndroidAuthority اشاره می‌کند، Mi Box 4S Max به‌تازگی در چین رونمایی شده است و ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ارتقایافته اشاره کرد. این اندروید باکس جدید از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

اندروید باکس Xiaomi Mi Box 4S Max

این یعنی اندروید باکس جدید شیائومی نسبت به دستگاه‌های رقیب مثل Tivo Steam 4K، انویدیا Shield TV Tube و کروم‌کست که همگی با رم دو گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی هشت گیگابایت عرضه شده‌اند، حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم بیشتری دردسترس کاربران قرار می‌دهد. افزایش درخورتوجه حافظه‌ی ذخیره‌سازی بسیار مهم است زیرا هشت گیگابایت در اندروید باکس‌های رقیب شیائومی معمولاً به‌سرعت پر می‌شود.

اندروید باکس Mi box 4S Max شیائومی از تراشه‌ی مقرون‌به‌صرفه Amlogic S905X3 بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که به چهار هسته‌ی Cortex A55 و گرافیک Mali-G31 MC2 مجهز شده است. شیائومی این محصول را به‌عنوان یک پخش‌کننده‌ی 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و همچنین به‌عنوان یک دستگاه 8K تبلیغ کرده اما به گفته‌ی APC TV، این اندروید باکس از رمزگشایی سخت‌افزاری AV1 پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین نباید انتظار پخش روان محتوای 8K را داشته باشید.

اندروید باکس Xiaomi Mi Box 4S Max

از دیگر مشخصات Mi Box 4S Max می‌توان به پشتیبانی از 4K HDR، درگاه HDMI 2.1، رابط کاربری MIUI TV، درگاه USB 3.0 با ابعاد کامل و کنترل از راه‌ دور بلوتوث اشاره کرد. علاوه‌براین گفته می‌شود امکان ارتقای حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دستگاه ازطریق درگاه USB وجود دارد.

Xiaomi Mi Box 4S Max درحال‌حاضر با قیمت ۴۹۹ یوان (حدود ۷۵ دلار) فقط در چین عرضه شده و این شرکت هنوز جزئياتی درمورد عرضه‌ی جهانی آن منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات