پروژکتور هوشمند لنوو Yoga 7000 با قابلیت پخش 8K و بزرگ‌نمایی اپتیکال معرفی شد

چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو پروژکتور هوشمند جدید خود موسوم به Yoga 7000 را با قابلیت پخش 8K و بزرگ‌نمایی اپتیکال تصویر بدون افت کیفیت و سیستم صوتی قدرتمند معرفی کرد.
تبلیغات

لنوو رسماً اولین پروژکتور سری Yoga را رونمایی کرد. این پروژکتور هوشمند Yoga 7000 نام دارد و فروش آن از اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد. اگرچه این شرکت قبلاً برخی مشخصات این محصول را به‌اشتراک گذاشته بود، حالا جزئیات بیشتری از آن دردسترس قرار گرفته است.

Gizmochina می‌نویسد پروژکتور هوشمند لنوو Yoga 7000 به‌نحوی طراحی شده است تا بتواند تغییر فراوانی در بازار پروژکتورهای پیشرفته ایجاد کند. این دستگاه از بدنه‌ی آلومینیومی درجه‌یک سه‌بعدی با لبه‌‌ی گرد بهره می‌برد و به شاتر اتوماتیک نیز مجهز شده است.

پروژکتور لنوو Yoga 7000

پروژکتور هوشمند Yoga 7000 لنوو از بزرگ‌نمایی اپتیکال بهره می‌برد که تحت‌تأثیر اندازه‌ی فضای داخلی قرار نمی‌گیرد. این یعنی می‌توان بدون افت کیفیت، تصویر را به‌‌دلخواه بزرگ‌ یا کوچک کرد. این محصول از ANSI Lumen معادل ۲۴۰۰ بهره می‌برد که باعث بهبود کیفیت تصویر آن شده است.

اگر با اصلاح ANSI Lumen آشنا نیستید، باید اشاره کنیم این عبارت درواقع واحدی است که مؤسسه‌ی ملی استاندارد آمریکا (ANSI) تعریف کرده است و مقدار کلی نور خروجی پروژکتور را اندازه‌گیری می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، هرچه مقدار Lumen برای پروژکتور‌ها بیشتر باشد، آن‌ها نور بیشتری تولید می‌کند.

این دستگاه به تراشه‌ی میکروآینه‌ی نوری ۰٫۴۶ اینچی DMD نیز مجهز شده است. تراشه‌ی میکروآینه نوری تعدیل‌کننده‌ و بازتاب‌کننده‌‌ای است که می‌تواند جهت نور منعکس‌شده را با استفاده از آرایه‌ای مستطیلی از ریزآینه‌های مربعی به‌صورت دیجیتالی کنترل کند. هر آینه می‌تواند در چند میکروثانیه به‌سمت یک منبع نور خم یا از آن دور شود. پروژکتور هوشمند جدید لنوو از منبع نور LED هم برخوردار است و از رمزگشایی ویدئوهای 8K نیز پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور لنوو Yoga 7000

Yoga 7000 در بخش صدا به سیستم صوتی سینمایی ‌VIFA مجهز شده است. این دستگاه دو بلندگوی مستقل ۱۰ واتی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان بلندگوی بلوتوثی نیز استفاده کرد. علاوه‌براین، پروژکتور Yoga 7000 لنوو از سیستم هوشمند سنجش عمق، فوکوس لیزری خودکار، اجتناب هوشمند از موانع، تراز هوشمند صفحه‌نمایش و... بهره می‌برد. ناگفته نماند لنوو هنوز جزئیات مربوط به قیمت Yoga 7000 را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات