تی وی باکس جدید هواوی هم‌اندازه یک ساعت مچی است

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی اخیراً تی‌وی باکس جدیدی معرفی کرده است که از تراشه‌ای اختصاصی استفاده می‌کند. به‌ادعای این شرکت چینی، ابعاد تی‌وی باکس یادشده به اندازه‌ی یک ساعت مچی است.
تبلیغات

هواوی محصول جدیدی در چین معرفی کرده است که همچون شماری از محصولات این شرکت منحصربه‌فرد و جالب‌ است. براساس گزارش Gizmochina، محصولی که هواوی معرفی کرده، تی‌وی باکس جدیدی به نام Himedia Smart Box C1 است که ابعادی در حد‌و‌اندازه‌ی ساعت مچی دارد. برچسب قیمت ۳۹۹ یوانی (تقریباً ۶۳ دلاری)، تی‌وی باکس هواوی را به محصول خوش‌قیمتی تبدیل می‌کند.

تی‌وی باکس Himedia Smart Box C1 به تراشه‌‌ی سفارشی ۶۴ بیتی ساخت های سیلیکون (بازوی تراشه‌ساز هواوی) با توانایی پخش محتوای 4K مجهز است که از انکد H.265 هم پشتیبانی می‌کند. در تی‌وی باکس جدید هواوی، از سیستم‌عامل اندروید ۹ پای استفاده شده است؛ ازاین‌رو، کاربر می‌تواند اپلیکیشن‌های متنوعی را روی دستگاه نصب کند. C1 از رابط کاربری جدیدی استفاده می‌کند تا کنترل‌کردن آن ساده‌تر باشد.

تی وی باکس C1 هواوی در کنار ساعت هوشمند

گفته می‌شود تی‌وی باکس Himedia Smart Box C1 در زمان راه‌اندازی هیچ‌گونه تبلیغی نمایش نمی‌دهد و حتی محتوای تبلیغاتی برای اسکرین‌سیور هم ندارد. همچنین، در رابط کاربری محصول تبلیغی نمایش داده نمی‌شود و از تبلیغات پاپ‌آپ هم خبری نیست.

تی‌وی باکس هواوی از بلوتوث ۴٫۲ پشتیبانی می‌کند و امکان متصل‌کردن آن به تجهیزات بلوتوثی مختلف نظیر ماوس، صفحه‌کلید، گیم‌پد، هدفون بی‌سیم، اسپیکر و... وجود دارد. نکته‌ی دیگر اینکه در C1 از وای‌فای دوبانده به‌همراه فناوری‌های AirPlay و DLNA و Miracast استفاده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات