همه آنچه اپل درباره آیپادهای جدید اعلام نمود

پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
اپل امروز علاوه بر iOS و آیفون ۵، از تغییرات اعمال شده در نسخه‌های جدید آیپادهای خود نیز صحبت کرد. ضخامت نسل جدید آیپاد تاچ و نانو باریک‌تر و صفحه نمایش آنها بزرگ‌تر شده است. جزئیات کامل در مورد تغییرات اعمال شده در آیپادهای اپل را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

اپل در کنفرانس دیشب خود اعلام کرد که آپیاد پرفروش‌ترین پخش کننده موسیقی در دنیا است و تا به حال ۳۵۰ میلیون دستگاه آیپاد به فروش رسیده است. در این کنفرانس علاوه بر معرفی نسخه‌های جدید آیپاد تاچ و آیپاد نانو از هدفون تو گوشی جدید اپل با نام EarPod نیز پرده برداری شد و اعلام گردید که علاقمندان موسیقی عاشق این هدفون خواهند شد.

آی‌پاد نانو به همراه یک صفحه نمایش ۲.۵ اینچی

آیپاد نانوی جدید، نیاز افراد علاقه‌مند به صفحه نمایش بزرگ‌تر را برآورده کرده است. اپل اعلام کرد که با آیپاد نانو در حالت افقی می‌توان فیلم دید. همچنین اعلام شده که طول عمر باتری نانو جدید نسبت به تمام نسخه‌های قبلی بالاتر است.

اپل امروز اعلام کرد که قصد داشته تا این محصول را دوباره اختراع کند، و این کار را انجام داده است. با اضافه شدن صفحه نمایش، شکل آیپاد به موزیک پلیرهای سنتی نزدیک شده است، اما آیپاد نانوی جدید حدود ۴۰٪ از نسل قبلی خود نازک‌تر است. کلیدهای تنظیم صدا به کاربر اجازه اجرا و توقف موسیقی و اسکرول صفحه را می‌دهد.

مدل‌های جدید آیپاد نانو در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود.

ipod-nano-1

بعضی از اپلیکیشن‌های آیپاد نانو نیز تغییر کرده‌اند. با وجود این تغییرات، آیپاد شافل همچنان بدون تغییر مانده است.

آیپاد نانوی جدید، اکتبر (اواسط مهر)، با قیمت ۱۴۹ دلار (۱۶ گیگابایتی) و آیپاد شافل ۲ گیگابایتی با قیمت ۴۹ دلار عرضه خواهند شد.

آی‌پاد تاچ با صفحه نمایش ۴ اینچی و پشتیبانی از سیری

صفحه نمایش ۴ اینچی آی‌پاد تاچ، مشابه صفحه نمایش آیفون ۵ است. آی‌پاد تاچ جدید ۶.۱ میلیمتر ضخامت و ۸۸ گرم وزن دارد.

این آیپاد از پردازنده A5 (یعنی پردازنده آیفون 4S) بهره می‌برد. آیپاد جدید برای داشتن عملکرد بهتر، دوباره طراحی شده‌است و باتری آن برای اجرای مداوم ۴۰ ساعت موسیقی و ۸ ساعت ویدئو آماده شده است.

[widgetkit id=288]

علاقمه‌مندان به عکاسی نیز خوشحال خواهند شد چون، آیپاد تاچ جدید دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی، فلش، فوکوس اتوماتیک، دیافراگم ۲.۴ میلیمتری است.

همچنین ویژگی جدید پانوراما به شما این امکان را می‌دهد تا با آیپاد تاچ جدید، عکس‌های پانوراما (۳۶۰ درجه‌ای) بگیرید. در دوربین آیپاد تاچ جدید، امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080p وجود دارد.

ipod-touch-2

دوربین جلو برای استفاده از سرویس فیس‌تایم و ضبط ویدئوهایی با رزولوشن 720p آماده شده است.

آی‌پاد تاچ همچون آیفون ۵، از اتصالات بلوتوث نسخه ۴ پشتیبانی می‌کند و کانکتور جدید Lightning استفاده می‌کند.

عرضه آی‌پاد تاچ در ماه اکتبر آغاز خواهد شد. قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی آن ۲۹۹ دلار و مدل ۶۴گیگابایتی آن ۳۹۹ دلار اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات