نوکیا هدفون Purity Pro را با همکاری شرکت Monster برای سری جدید لومیا معرفی کرد

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که همه ما برای دیدن گوشی لومیای جدید لحظه شماری می‌کنیم، نوکیا نیز کم کم تکه های پازل لومیا را می‌چیند. امروز نوکیا یک هدفون بدون سیم با نام Purity Pro را معرفی کرد که از رنگ‌های متنوع و امکانات فراوانی برخوردار است. با زومیت همراه باشید تا با این هدفون همه کاره آشنا شوید.
تبلیغات

نوکیا لیست تجهیزات جانبی مشترک خود با برندهای دیگر را گشترش داده و هدفون استریو بدون سیم Purity Pro را معرفی نموده است. این هدفون از رنگ‌های متنوعی بهره می‌برد و احتمالا برای هماهنگی با رنگ‌های لومیا اینگونه طراحی شده است. نوکیا با همکاری شرکت بزرگ Monster این هدفون را طراحی نموده و از دانش آنها برای بهبود کیفیت بی‌نظیر آن استفاده کرده است.

امکان جالب این هدست در این است که این دستگاه در کنار امکان بلوتوث از سیستم NFC هم برخوردار است و شما می‌توانید با استفاده از NFC و یا سیستم Pairing بلوتوث هدفون خود را به دستگاه مورد نظر متصل نمایید. طول عمر باتری این هدفون به گفته نوکیا 24 ساعت خواهد بود.

امکان دیگر این هدفون سیستم فعال حذف نویز است که از تکنولوژی شرکت Monster استفاده می‌نماید. با اینکه این شرکت از برند Dr.Dre و Beats برای هدفون‌های خود استفاده می‌کند، اما تنها HTC امکان استفاده از این برند را در تلفن‌های هوشمند دارد، بنابراین خبری از این برند در محصول نوکیا نیست.

باید خاطر نشان کرد که این دو شرکت قبلا نیز دو محصول Purity HD و Purity Stereo را به بازار عرضه کرده بودند.

قیمت این هدفون بی‌نظیر آنقدرها هم کم نیست و برای استفاده از آن شما باید 299 یورو بپردازید. احتمالا قیمت دلاری این هدفون نیز 299 دلار خواهد بود( تبدیل قیمت اروپا به آمریکا ارتباطی به نسبت واحد پول این دو منطقه ندارد)، چرا که اگر قیمت این هدفون‌ها بیشتر از ۲۹۹ دلار اعلام شود، شانس موفقیت آنها بسیار کم خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات