اپل موزیک برای اندروید اتو منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل بالاخره برنامه‌ی استریم موسیقی خود (Apple music) را برای سیستم عامل مخصوص خودروی اندروید اتو عرضه کرد.
تبلیغات

اپل به‌تازگی نسخه‌ای از اپل موزیک (Apple music) را برای اندروید منتشر کرده و نکته‌ی جالب توجه آنکه این نسخه با سیستم‌عامل اندروید اتو (Android Auto) نیز سازگار است. اگر شما کاربر اندروید هستید، اما به هر دلیلی اپل موزیک را به گوگل‌پلی یا اسپاتیفای ترجیح می‌دهید، می‌توانید از اپل موزیک در سیستم عامل مخصوص خودروی اندروید اتو استفاده کنید. اپل نسخه‌ی بتای این برنامه را ماه پیش عرضه کرد.

اپل موزیک

عرضه‌ی اپل موزیک برای سیستم عامل اندروید اتو در حالی رخ می‌دهد که اپل سیستم عامل کارپلی (CarPlay) را برای خودروها عرضه کرده‌است. البته این موضوع می‌تواند تلنگری برای یوتیوب موزیک باشد تا هر چه سریع‌تر نسخه‌ی اندروید اتو خود را منتشر کند. گوگل نیز اعلام کرده‌است به زودی نسخه‌ی جدید یوتیوب موزیک را برای اندروید اتو منتشر می‌کند. همچنین قابل ذکر است، قبلا اپل با انتشار iOS 12 پشتیبانی از گوگل مپ را به امکانات سیستم عامل CarPlay افزود.

اپل همچنین برخی از امکانات اندروید را نیز مد نظر قرار داده‌است. مثلا، اپل موزیک، از حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند، چیزی که در iOS شاهد آن نیستیم.

آخرین آپدیت اپل موزیک برای اندروید، همچنین قابلیت جستجو و یافتن موزیک با دانستن بخشی از متن آن را برای کاربران فراهم کرده‌است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات