سنهایزر هدفون سه بعدی مخصوص واقعیت مجازی، معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
لذت واقعیت مجازی زمانی به اوج خود می‌رسد که با یک صدای عالی همراه باشد. در همین راستا سنهایزر یک هدفون سه بعدی معرفی کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

برای تکمیل تجربه‌ی کاربری در واقعیت مجازی علاوه بر هدست به یک هدفون سه بعدی نیز نیاز خواهد داشت. در همین راستا سنهایزر، کمپانی معتبر فعال در حوزه‌ی صدا، هدست سه بعدی خود را معرفی کرده است. این هدست باعث می‌شود تا بیش از پیش در واقعیت مجازی غرق شویم و لذت استفاده از آن در بازی‌ها دو چندان شود.

سنهایزر در CES 2016 این محصول را به نمایش در آورد و اعلام کرد که صدای سه بعدی مرز جدیدی از تعالی است که تجربه‌ی گوش دادن برای کاربران را از مرزهای فعلی فراتر می‌برد. صدای سه بعدی در موارد مختلف از واقعیت مجازی در بازی‌ها تا ضبط صدا و مخابره کردن آن به دیگران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کمپانی آلمانی برای ارائه‌ی صدای سه بعدی از یک مجموعه ۹.۱ اسپیکره در هدفون خود استفاده کرده است. این ۹ اسپیکر با دقت بالا و در زوایای خاصی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا صدای فراگیر سه بعدی به گوشی مخاطب برسد. سنهایزر همچنین الگوریتم تازه‌ای را برای پخش صدا در نظر گرفته است که با واقعیت مجازی در بازی‌ها همراه می‌شود و تجربه‌ای متفاوت را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. سنهایزر خبر از میکروفون‌های جدید برای ضبط صدا سازگار با واقعیت مجازی داده است تا چرخه‌ی تولید و پخش صدای واقعیت مجازی کامل شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات