رونمایی از ایرباد‌های ورزشی پاناسونیک در CES 2016

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک در نمایشگاه‌ CES 2016 از جدید‌ترین ایرباد‌های بی‌سیم خود برای ورزشکاران رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این ایربادها با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به لطف رشد سرویس‌هایی مانند اسپاتیفای و گوگل موزیک، شنیدن موسیقی بسیار ساده‌تر شده است. گسترش شبکه‌های اینترنت 3G و 4G امکان جستجو و دریافت جدید‌ترین قطعه‌های موسیقی را ممکن کرده است. برای عده‌ی زیادی از افراد گوش دادن به موسیقی حین کارهای روزانه امری حیاتی شده است و به خصوص این مساله را می‌توان در میان ورزشکاران مشاهده کرد. این امر باعث شده تا شرکت‌های مطرحی به تولید ایرفون و ایرباد‌های مخصوص ورزشکاران رو بیاورند. جِی‌برد یکی از مطرح‌ترین تولید‌کننده‌های حال حاضر ایرباد‌های بیسیم است که سری X محصولات این شرکت علاقه‌مندان زیادی دارد. پاناسونیک در نمایشگاه CES 2016 به صورت جدی وارد این بازار رقابتی شده است و سری BTS ایرباد‌های خود را معرفی کرد.

ایرباد پاناسونیک

ایرباد‌های BTS30 و BTS50 نام محصولات معرفی شده‌ی پاناسونیک هستند. BTS50 در رنگ‌های سفید و مشکی و BTS30 علاوه بر سفید و مشکی، با رنگ‌های زرد و قرمز نیز عرضه خواهد شد. هر دو ایرباد معرفی شده بی‌سیم هستند؛ البته لازم به ذکر است که کانال‌های چپ و راست با سیم به یکدیگر متصل هستند. هر دو ایرباد معرفی شده با یک بار شارژ قادر به پخش مداوم موسیقی تا ۶ ساعت هستند و عملیات شارژ آن‌ها حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد. قطر اسپیکر BTS50 ۱۲ میلی‌متر است، در حالی که BTS30‌ از اسپیکر ضعیف‌تری به قطر ۹ میلی‌متر بهره می‌برد. هر دو ایرباد پاناسونیک به استاندارد ضدآب و ضدغبار مجهز شده‌اند؛ البته BTS50 از استاندارد بالاتر IPX5 در برابر استاندارد IPX4 نمونه‌ی BTS30 بهره ‌می‌برد. یکی دیگر از قابلیت‌های BTS50 تجهیز به ال‌ای‌دی‌هایی در گوشه‌ی آن است که با چشمک زدن می‌تواند هنگام شب برای دونده‌ها و دوچرخه‌سواران بسیار کاربردی باشد.

ایرباد پاناسونیک

پاناسونیک امیدوار است با محصولات خود بتواند سهمی از بازار ایرفون‌ها و ایرباد‌ها داشته باشد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات