سامسونگ فناوری Dolby Atmos محصولات صوتی را در CES 2016 معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ، در نمایشگاه CES 2016 نسل جدید محصولات صوتی خود را به نمایش خواهد گذاشت. ساندبار جدید سامسونگ با استفاده از فناوری دالبی اَتمُس (Dolby Atmos) ساخته شده و صدای سه‌بعدی واقعی را به خانه‌ها می‌آورد.
تبلیغات

جان جی‌کیم معاون ارشد بخش صوتی و تصویری سامسونگ الکترونیکس درباره محصولات سامسونگ در سال ۲۰۱۶ گفت:

«سامسونگ با فناوری دالبی اَتمُس (Dolby Atmos) محصول صوتی کم‌نظیری را ارائه کرده است که با استفاده از آن می‌توان در کنار تلویزیون‌های SUHD تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب از محصولات صوتی خانگی داشت.»

ساندبار جدید سامسونگ مدلHW-K950 اولین محصول سامسونگ و همچنین نخستین اسپیکر در صنعت لوازم صوتی است که از دو بلندگوی بی‌سیم مجهز به دالبی اَتمُس بهره می‌برد و صدایی ۵.۱.۴ کاناله ارائه می‌کند. طراحی این محصول نیز مانند محصولات صوتی پیشین سامسونگ موردتوجه بسیاری قرار گرفته است. ارتفاع این ساندبار تنها ۲.۱ اینچ است و سه بلندگو روبه‌جلو و دو بلندگو رو به بالا دارد. درنتیجه، صدایی قوی برای احاطه‌ی فضای اتاق ایجاد می‌کند. این ساندبار، صدا را با جزئیات بیشتر پخش می‌کند و این امکان را دارد تا به‌صورت بی‌سیم به ساب‌ووفر متصل شود و در یک اتاق نشیمن هم کاربری داشته باشد. دگدرو معاون ارشد آزمایشگاه‌های دالبی سامسونگ، می‌گوید:

«این ساندبار جدید، تجربه‌ای بی‌نظیر از صدایی که در تمامی جهات، و به‌صورت زنده به گوش می‌رسد برای کاربران به ارمغان می‌آورد.»

شرکت سامسونگ برای طراحی و تولید سری اسپیکرهای ۳۶۰، از رنگ‌های متنوعی بهره برده که برای هر دکوراسیونی مناسب و جذاب خواهد بود. این اسپیکرها می‌توانند صدا را به‌طور یکنواخت در فضا منتشر کنند و همچنین به کمک اپلیکیشن به Gear S2 و ساعت‌های هوشمند متصل می‌شوند. علاوه بر این، اسپیکرهای ۳۶۰، امکانات جدیدی همچون اعلان‌های صوتی و تنظیمات سینمای خانگی، نیز به خانه‌های هوشمند ارائه خواهند کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات