توییتر در استارتاپ Muzik سرمایه‌گذاری می‌کند

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
توییتر در نمایشگاه CES 2106  اعلام کرد که در شرکت موزیک، که سازنده‌ی هدفون‌های بالارده است، سرمایه‌گذاری کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

توییتر اعلام کرد که در شرکتی با نام موزیک که سازنده‌ی هدفون است، سرمایه‌گذاری کرده است. این اولین سرمایه‌گذاری غول شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌ی سخت‌افزار است.

موزیک هدفون‌های بی سیمی می‌سازد که به کاربر اجازه می‌دهد تا با کشیدن انگشتان خود روی دکمه‌های تعبیه شده در بخش بیرونی دستگاه، پارامترهای صدای خروجی را کنترل کنند. از این دکمه‌ها برای به اشتراک‌گذاری موسیقی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان استفاده کرد.

 هدفون‌های موزیک برای رقابت با بزرگان همانند بیتز معرفی شده‌اند و در حدود ۲۹۹ دلار قیمت دارند. البته نسخه‌ای از این هدفون‌ها که درون گوش قرار می گیرد نیز با قیمت ۱۹۹ دلار تابستان سال گذشته معرفی شده است.

اما با توجه به این که اپلیکیشن‌های موسیقی دکمه‌های به اشتراک گذاری را به صورت پیش‌فرض دارند، این سوال پیش می‌آید که چه نیازی به دکمه‌ی به اشتراک‌گذاری در هدفون است.

با این حال موسیقی همواره یکی از موضوعات مورد توجه توییتر است، چرا که این شرکت معتقد است که موسیقی یکی از موضوعات پربحث در توییتر است و برخی هنرمندان فعال در زمینه‌ی موسیقی بیشترین طرفداران را در این شبکه‌ی اجتماعی دارند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات