
توییتر در نمایشگاه CES 2106 اعلام کرد که در شرکت موزیک، که سازندهی هدفونهای بالارده است، سرمایهگذاری کرده است. همراه زومیت باشید.
توییتر اعلام کرد که در شرکتی با نام موزیک که سازندهی هدفون است، سرمایهگذاری کرده است. این اولین سرمایهگذاری غول شبکههای اجتماعی در زمینهی سختافزار است.
موزیک هدفونهای بی سیمی میسازد که به کاربر اجازه میدهد تا با کشیدن انگشتان خود روی دکمههای تعبیه شده در بخش بیرونی دستگاه، پارامترهای صدای خروجی را کنترل کنند. از این دکمهها برای به اشتراکگذاری موسیقی در شبکههای اجتماعی نیز میتوان استفاده کرد.
هدفونهای موزیک برای رقابت با بزرگان همانند بیتز معرفی شدهاند و در حدود ۲۹۹ دلار قیمت دارند. البته نسخهای از این هدفونها که درون گوش قرار می گیرد نیز با قیمت ۱۹۹ دلار تابستان سال گذشته معرفی شده است.
اما با توجه به این که اپلیکیشنهای موسیقی دکمههای به اشتراک گذاری را به صورت پیشفرض دارند، این سوال پیش میآید که چه نیازی به دکمهی به اشتراکگذاری در هدفون است.
با این حال موسیقی همواره یکی از موضوعات مورد توجه توییتر است، چرا که این شرکت معتقد است که موسیقی یکی از موضوعات پربحث در توییتر است و برخی هنرمندان فعال در زمینهی موسیقی بیشترین طرفداران را در این شبکهی اجتماعی دارند.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.