سامسونگ ساندبار جدید HW-K950 را با پشتیبانی از Dolby Atmos معرفی کرد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 از نسل جدید سیستم صوتی یا همان ساندبار خود رونمایی کرد. این سیستم صوتی HW-K950 نام دارد و از فناوری جدید Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند که آخرین فناوری دالبی برای سیستم‌های صوتی است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 از ساندبار جدید خود با نام HW-K950 رونمایی کرد. این ساندبار از آخرین فناوری صوتی دالبی با عنوان Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. Dolby Atmos فناوری جدیدی است که در آن از روش سنتی مبتنی بر کانال برای پخش صوت استفاده نشده و برای بهبود کیفیت صدا و تجربه‌ی بهتر در شنیدن صداهای تولید شده، از امکان پخش صوت در سمت بالا نیز استفاده شده است. در واقع ساندبار جدید سامسونگ دارای بلندگوهایی در قسمت بالایی است که صوت را در محور عمودی منتشر می‌کنند. هدف از توسعه‌ی این سیستم ایجاد تجربه‌ی سه بعدی انتشار صدا است.

HW-L950 شامل ساندبار پیشین سامسونگ به همراه سه بلندگوی با قدرت پرتاب صوت در مسیر مستقیم و دو بلندگو در قسمت بالا برای انتشار صوت در جهت محور عمودی است. همچنین باید به دو بلندگوی استندی بی‌سیم نیز اشاره کرد که هر یک از وجود یک بلندگو در مسیر افقی و یک بلندگو در بالا برای انتشار صوت در محور عمودی استفاده می‌کنند. ترکیب این سیستم با ساب‌ووفر ۵.۱.۴ کاناله انتشار صدای ساراند را امکان‌پذیر می‌کند.

سامسونگ مدعی است با استفاده از این سیستم صوتی تجربه‌ی انتشار صدای بسیار خوبی را با اشغال حجم بسیار کمی از فضای منزل کاربران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. البته باید به این نکته توجه داشت که  ارتفاع سقف محل قرارگیری این ساندبار در عملکرد این سیستم بسیار تاثیرگذار است. باید به این نکته اشاره کرد که تجربه‌ی استفاده از این ساندبار به اندازه‌ی بلندگوهایی که به سقف متصل می شوند، خوب نیست.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات