اوپو ساخت بلوری پلیر و لوازم صوتی را متوقف می‌کند

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اوپو اعلام کرد که پس از ۱۴ سال، از بازار بلوری پلیر، هدفون و سیستم‌ صوتی خارج خواهد شد.
تبلیغات

سال‌ها است که طرفداران سینمای خانگی، محصولات اوپو را به دلیل طراحی خوب و توانایی بالا دوست دارند؛ اما به‌تازگی شرکت اوپو با انتشار یک پست در وب‌سایت خود با مضمون: «همانطور که آخرین پخش‌کننده‌های 4K UHD ما به اوج عملکرد خود می‌رسند، وقت آن است که خداحافظی کنیم.» اعلام کرد که پس از گذشت ۱۴ سال از کسب و کار پخش‌کننده‌ی بلوری، هدفون و سیستم‌ صوتی خارج خواهد شد (بخش تولید گوشی‌ هوشمند جداگانه به کار خود ادامه خواهد داد).

اوپو بلوری

این شرکت همچنان به پشتیبانی از محصولات موجود که گارانتی دارند یا گارانتی آن‌ها خاتمه یافته است، ادامه خواهد داد و به‌روزرسانی‌ سیستم عامل آن‌ها نیز ادامه خواهد یافت؛ اما از این پس دستگاه‌ جدیدی تولید نمی‌کند. تمامی افرادی که در ۳۰ روز گذشته دستگاهی خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را با بازپرداخت کامل مرجوع کنند؛ با این وجود اگر هنوز به محصولات اوپو علاقه دارید؛ دستگاه‌های آن تا خالی شدن انبارهای فروشگاه‌ها برای فروش موجود خواهند بود.

اگرچه بلوری پلیر مزیت‌های فراوانی دارد؛ اما ظاهرا اوپو هم با افرادی که برخلاف پخش آنلاین، آینده را برای سیستم‌های پخش خانگی محدود می‌بینند، موافق است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات