JBL از سیستم صوتی Boost TV با قابلیت پخش همزمان از تلفن‌های هوشمند و تلویزیون رونمایی کرد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
Boost TV سیستم پخش صدای جدیدی از JBL است که می‌تواند به طور همزمان از چند دستگاه همچون تلفن‌های هوشمند و تلویزیون، صدای مورد نظرتان را پخش کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه شوید.
تبلیغات

 Boost TV به عنوان یک سیستم پخش صدای حرفه‌ای و کوچک با دیکودینگ دالبی، از طریق بلوتوث به دستگاه‌های شما متصل شده و صدای آن‌ها را از طریق بلندگو پخش می‌کند.  شرکت JBL که به عنوان یکی از معروفترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان بلندگو و تجهیزات صوتی به شمار می‌رود در این محصول از تکنولوژی تازه خود به نام SoundShift بهره برده است. 

JBL SoundShift تکنولوژی است که به کمک آن می‌توانید صدا را به صورت خودکار از منابع دیگری همچون تلفن‌های هوشمند یا گجت‌های هوشمند دیگر به داخل بلندگوها بفرستید و آن را با صدای بلند و با کیفیت‌تری پخش کنید. مایکل ماوسر رئیس Lifestyle Audio در Harman می‌گوید که آن‌ها توانسته‌اند اولین دستگاهی که در خانه‌ها این کار را انجام دهند در اختیار مشتریان قرار دهند.

Boost TV همچنین قابلیت‌های دیگری همچون virtual surround، دیکودینگ دالبی و ورودی بلندگوها و استریم صدا از طریق بلوتوث را  ارائه می‌کند که به وسیله آن می‌توانید تا سه دستگاه را به صورت همزمان به صورت بی سیم متصل کرده و به صدای آن‌ها گوش دهید. 

این سیستم صوتی به علاوه دارای قابلیت JBL Connect است که به وسیله آن می‌توانید بلندگوهای مختلف را در مکان‌های مختلف از طریق بلوتوث به دستگاه متصل کرده و در تمامی آن‌ها یک موسیقی را پخش کنید. 

این سیستم صوتی از ماه آینده و با قیمت ۱۷۰ پوند به  فروش می‌رسد.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات