کوچک‌ترین بلندگوی بوز با نام ساندلینک میکرو معرفی شد

جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کمپانی بوز از کوچک‌ترین اسپیکر بلوتوث خود با نام ساندلینک میکرو رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت بوز عضو جدیدی به خانواده‌ی محصولات سری ساندلینک خود اضافه کرده است. این عضو جدید ساندلینک میکرو نام دارد و می‌توان آن را کوچک‌ترین اسپیکر بلوتوث کمپانی مورد بحث تا به امروز دانست. البته این محصول با وجود سایز کوچکی که دارد، کیفیت صدای خیلی خوبی ارائه می‌دهد. ابعاد ساندلینک میکرو بسیار کوچک است. ارتفاع این دستگاه ۱.۵ اینچ و عرض و طول آن  ۳.۷۵ اینچ است. وزن اسپیکر مورد بحث تقریبا ۲۹۰ گرم است و به همین جهت می‌توان این محصول را از جمله سبک‌‌ترین و کوچک‌ترین بلندگوهای بلوتوث دانست. اما همان‌طور که شرکت بوز اشاره می‌کند، کوچک‌ بودن این اسپیکر فقط تا زمانی خواهد بود که آن را روشن نکرده باشید. ساندلینک میکرو صدای بسیار قدرتمند و باکیفیتی ارائه می‌دهد که نسبت به ابعاد آن بسیار قابل توجه است. این گجت همچنین گواهی آی‌پی ایکس ۷ دارد و یعنی در برابر نفوذ آب مقاوم است. بدین ترتیب شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی خاصی، ساندلینک میکرو را با خود به استخر و یا مکان‌های مرطوب ببرید.

حال ساندلینک میکرو به یک میکروفون داخلی هم مجهز شده است که با استفاده از آن می‌توانید به تماس‌های صوتی پاسخ بدهید. کمپانی بوز به این مورد اشاره کرده که بلندگوی جدید و کوچک این شرکت با دستیار صوتی سیری و گوگل اسیستنت کار می‌کند. البته توضیحاتی در این مورد وجود دارد که باید آن‌ها را در مطرح کنیم. این اسپیکر با گوگل اسیستنت کار می‌کند؛ زیرا از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد. البته گوشی شما باید به دستیار شخصی گوگل مجهز شده باشد. بنابراین باید گفت متأسفانه ساندلینک میکرو بر خلاف بلندگوهای مختلفی که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین معرفی شدند و همگی به‌طور داخلی بهگوگل اسیستنت مجهز بودند، یک بلندگوی هوشمند محسوب نمی‌شود. شرکت بوز یک اپلیکیشن اختصاصی برای اتصال به اسپیکر ساندلینک میکرو منتشر کرده است که امکان یکپارچه کردن این محصول با سایر بلندگوهای ساندلینک را فراهم می‌کند؛ بدین ترتیب می‌توان با همگام کردن دو یا چند بلندگو از خانواده‌ی ساندلینک، موسیقی مورد نظر را با کیفیت و صدای بیشتر پخش کرد. این قابلیت به‌خصوص برای میهمانی‌ها که نیاز به صدای بیشتری دیده می‌شود، بسیار کاربردی خواهد بود. بدین ترتیب شما می‌توانید با استفاده از چند اسپیکر ساندلینک، در مکان‌های بزرگ و حتی در یک سالن، صدایی با کیفیت بالا و حجم مناسب پخش کنید.

کمپانی بوز اسپیکر جدید ساندلینک میکرو را به نحوی طراحی کرده است تا مقاومت بالایی داشته باشد. این محصول به‌راحتی در برابر گرمای فصل تابستان یا سرمای فصل زمستان دوام خواهد آورد و مشکی در کارکرد آن ایجاد نخواهد شد. بوز گواهی IPX7 این اسپیکر را با آب صابون، آب کلر و حتی آب نمک تست کرده و آب در هیچ شرایطی به این محصول نفوذ نکرده است، بنابراین می‌توانید از ساندلینک میکرو در هر مکان و شرایطی که تمایل دارید استفاده کنیدو مشکلی برای این محصول به وجود نخواهد آمد. بخش خارجی اسپیکر مورد بحث همچنین با لایه‌ای از جنس سیلیکون نرم پوشانده شده است که از این محصول در برابر سقوط‌ احتمالی محافظت خواهد کرد. افزون بر آنچه گفته شد، ساندلینک میکرو به یک بند بسیار خوب مجهز شده است که می‌توان با استفاده از آن، بلندگو را به کیف، دوچرخه یا وسایل دیگر متصل کرد.

بلندگوی جدید بوز ساندلینک میکرو از تاریخ ۲۱ سپتامبر و با قیمت ۱۰۹.۹۵ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. شرکت بوز می‌گوید امکان خرید این محصول از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی فراهم خواهد شد و علاوه بر این کاربران می‌توانند ساندلینک میکرو را از نمایندگی‌های مجاز فروش محصولات این شرکت خریداری کنند. پیش‌خرید ساندلینک میکرو از امروز و از طریق وب‌سایت این کمپانی آغاز شده است. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.

اسپیکر ساندلینک میکرو

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات