چگونه اسپیکر قدیمی خود را وایرلس کنیم

جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی‌ اغلب دستگاه‌های جدید توانایی اتصال بی‌سیم به اسپیکرهای بزرگ و استریو را دارا هستند؛ اما اگر اسپیکر قدیمی داشته باشیم، آیا باید آن را تعویض کنیم؟
تبلیغات

گوشی هوشمند دیگر وسایل همراه برای پخش موسیقی و ویدیو بسیار عالی هستند. اما معمولاً بلندگوهای آن‌ها از کیفیت و قدرت مناسبی برخوردار نیستند. همچنین با فراگیر شدن عدم استفاده از جک‌های ۳.۵ میلی‌متری در گوشی‌های موبایل، دیگر امکان اتصال آن‌ها به اسپیکر‌ها و لذت بردن از موسیقی با صدای باکیفیت و مناسب وجود ندارد.

از طرف دیگر خرید اسپیکر‌ و دستگاه‌های صوتی مجهز به بلوتوث شاید از لحاظ اقتصادی چندان انتخاب مقرون‌ به‌صرفه‌ای نباشد. راه‌حل ساده و ارزان این موضوع استفاده از گیرنده‌های بلوتوث مخصوصاً اسپیکر‌ است. با استفاده از این دستگاه‌های ارزان‌قیمت، به‌راحتی می‌توانید به اسپیکر قدیمی خود به‌صورت بی‌سیم متصل شوید و از شر کابل‌های دست و پا گیر نیز خلاص شوید.

بلوتوث رسیور را به جک ۳.۵ میلی متری اسپیکر وصل کنید. موبایل و گیرنده را روشن کنید و در قسمت تنظیمات بلوتوث موبایل به جست و جوی دستگاه‌های قابل دسترسی بپردازید. آن‌ها را متصل کنید و با رعایت حال همسایگان، موسیقی محبوب خود را باکیفیت و صدای بهتری بشنوید.

اغلب این دستگاه‌ها قابلیت مکالمه نیز دارند و از آن‌ها می‌توانید در خودرو بدون ترس از جریمه شدن استفاده کنید. همچنین انواع مختلفی از آن‌‌ها با امکانات مختلف در بازار داخلی وجود دارند که امکان کنترل حجم صدا یا تعویض قطعه‌ی موسیقی را نیز مهیا می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات