اپل آیپاد نانو های فروخته شده نسل اول را به دلیل مشکل باتری، تعویض می کند

شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که صحبت از باتری دستگاه های اپل می شود، به یاد مشکل باتری iPhone 4S که دلیل اصلی آن سیستم عامل iOS 5 است می افتیم. ظاهرا اپل تمام تلاش خود را با ارائه نسخه جدید، برای رفع این معضل کرده است. در کنار این موضوع، اپل اخیرا به کاربران آیپاد نانو نسل اول که دستگاه آن ها مشکل داغ شدن باتری دارد، اعلام کرده که دستگاه های آنها را در عرض 6 هفته تعویض می کند. در ادامه جزئیات کامل تر این فراخوان را مشاهده می کنید.
تبلیغات

آیا هنوز هم کاربرانی هستند که از آیپاد نانو نسل اول که جزو ابتدایی ترین پلیر های این برند بوده، استفاده کنند؟

بر طبق یک فراخوان که روز جمعه در قسمت خدمات سایت اپل درج شده، باتری موجود در چند مدل اولیه آیپاد نانو دچار مشکل داغ شدن است که اپل به کاربران این دستگاه ها وعده تعویض آنها را داده است.

آیپاد نانو هایی که ممکن است دچار این مشکل باشند، بین سال های 2005 و 2006 فروخته شده اند. قسمت رویه این دستگاه ها پلاستیک سفید یا مشکی و قسمت پشتی آنها فلزی و نقره ای رنگ است. ورژن های جدید تر که این مشکل را ندارند؛ هم رویه فلزی نقره ای دارند و هم پشت آنها فلزی و نقره ای رنگ است.

شما می توانید آیپاد نانو نسل اول خود را به یکی از فروشگاه های مجاز اپل برده و یا در سایت اپل، برای تعویض دستگاه آیپاد نانو خود درخواست تعویض بدهید. دستگاه جدیدحدود 6 هفته پس از تحویل آیپاد نانو به مراکز اپل، به کاربران تحویل داده می شود.

اپل هنوز اعلام نکرده که دستگاه جدیدی که جایگزین iPod Nano می شود یک محصول قدیمی است یا یک دستگاه جدید است.

اگر شما هم از آیپاد نانو قدیمی استفاده می کنید و این مشکل را دارید، می توانید دستگاه خود را به یکی از شعب فروشگاه مجاز اپل در کشور های همسایه ارسال کنید.

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات