با بلندگوهای شیشه ای جدید کمپانی Turtle Beach آشنا شوید

جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
محصولات فناوری شیشه‌ای بسیار زیبا هستند. حال کمپانی Turtle Beach به تازگی یک بلندگوی شیشه‌ای و شفاف معرفی کرده است.  در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی Turtle Beach در طی کنفرانس مطبوعاتی یک بلندگوی شفاف و شیشه‌ای معرفی کرده که می‌توان از آن به عنوان آینده سیستم صوتی خانگی یاد کرد. در حالیکه توضیحات در مورد این محصول ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد اما ویدیو آن متقاعدکننده‌تر است. این بلندگو که کمپانی Turtle Beach آن‌ را HyperSound Glass نامیده، به گفته این شرکت شامل چند لایه از مواد شفاف بوده و قادر است پرتوهای فراصوت تولید کند.

پرتوهای فراصوت به طور عمده غیر قابل شنیدن هستند و فقط در صورتی که شما به عنوان یکی از شنوندگان در نظر گرفته شوید می‌توانید آن‌ها را بشنوید. همین موضوع باعث شد تا این بلندگوها بسیار خاص باشند. محصول یاد شده همچنین بسیار باریک هستند و کمپانی Turtle Beach در اوایل ماه قبل آن را در E3 معرفی کرد. بلندگوهای HyperSound Glass اما، در حال حاضر در مرحله مدل‌های اولیه است و این یعنی شما باید برای جایگزین کردن این محصول با بلندگوهای کنونی خود کمی بیشتر صبر کنید. در هر صورت به نظر می‌رسد که تا ساخت محصول نهایی زمان چندانی باقی نمانده و به زودی شاهد عرضه بلندگوهای شفاف به بازار خواهیم بود. در زیر می‌توانید ویدیو این بلندگوها را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات