بوز نسخه‌ بی سیم هدفون رده بالای QuietComfort را با فناوری Noise-Cancelling رونمایی کرد

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
بوز را باید یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات صوتی و مخصوصا هدفون‌ها خواند که شاید در میان تمام کاربران چندان شناخته شده نباشد، اما محصولات آن جزو بهترین‌های بازار است. بوز ساعاتی پیش هدفون بی‌سیم خود را با نام QuietComfort 35 رونمایی کرد که ۳۵۰ دلار قیمت دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هرچند شاید بسیاری از افراد شناختی از برندی چون بوز نداشته باشند، اما باید به این نکته اشاره کرد که این کمپانی یکی از بهترین تولیدکنندگان هدفون‌ها است. بوز به لطف فناوری Noise Cancellation یا کاهش تاثیر نویز در صدای تولید شده، از جمله‌ی بهترین و حرفه‌ای‌ترین هدفون‌های موجود در بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کمپانی اخیرا نمونه‌ی بی‌سیم هدفون خود را نیز با نام QuietComfort 35 رونمایی کرد که برچسب قیمت ۳۵۰ دلاری خواهد داشت. هدفون جدید بی‌سیم بوز همچون نسخه‌ی سیمی QuietComfort دارای ساختار هدفون‌های رو گوشی است، بطوریکه تمام گوش با استفاده از این هدفون پوشش داده خواهد شد. در صورتی که تجربه‌ی استفاده از هدفون‌های بوز را داشته باشید، با استفاده از هدفون بی‌سیم این کمپانی، تجربه‌ای مشابه آنچه که در سایر محصولات بوز می‌توان کسب کرد را در زمان استفاده از هدفون بی‌سیم خواهید داشت.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط بوز، با یک بار شارژ این هدفون می‌توان تا ۲۰ ساعت از آن استفاده کرد. البته این میزان از باتری‌دهی در زمان استفاده از سیم کاهش می‌یابد، چراکه دیگر نیاز به ارتباط بلوتوث با گجتی که در حال پخش موسیقی است، وجود نداشته و انرژی باتری هدفون برای ارائه‌ی خروجی بهتر از طریق فناوری از بین بردن امواج نویز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که همین موضوع باعث افزایش طول عمر باتری مورد استفاده می‌شود.

به محض استفاده از هدفون‌های بوز، دیگر صدای محیطی که در آن حضور دارید نمی‌تواند خللی در تجربه‌ی شنیدن موسیقی ایجاد کند. بوز عملکرد هدفون خود را در محل‌های شلوغی نظیر ایستگاه‌های مترو، خیابان‌های شلوغ شهر و مکان‌های این چنین نشان داده، بطوریکه با گذاشتن هدفون بوز روی گوش و پخش موسیقی، دیگر خبری از صدای محیط نیست. هدفون QuietComfort 35 با قیمت ۳۵۰ دلاری در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

QuietControl بوز

در صورتی که دوست ندارید در خارج از منزل از هدفون‌های بزرگ برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، پس بهتر است به سراغ هدفون‌های QuietControl 30 این کمپانی بروید. این هدفون با بهره‌گیری از فناوری Noise-Cancelling دارای ناحیه‌ی پلاستیکی است که دور گردن کاربر قرار گرفته و هدفون‌ها درون گوش کاربر جا می‌گیرند. بوز نام هدفون‌های کم حجم خود را QuietControl تعیین کرده است، چراکه با استفاده از این هدفون‌ها می‌توان میزان از بین بردن امواج نویز را که حاصل از صدای محیط است، کم و زیاد کرده یا به بیان بهتر تنظیم کرد. این قابلیت را می‌توان از طریق اپلیکیشن روی گوشی هوشمند با کلید‌های فیزیکی روی هدفون انجام داد.

QuietControl  بوز

بعضا نشنیدن صدای محیط می‌تواند به قیمت جان کاربران تمام شود، از این‌رو این قابلیت برای افرادی که دوچرخه‌سواری کرده یا فعالیت‌هایی انجام می‌دهند که باید از محیط نیز آگاهی داشته باشند، مناسب است. بوز هدفون‌های داخل گوش بی‌سیم خود را در ماه سپتامبر با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این هدفون‌ها با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت قابل استفاده خواهند بود.

بوز تمام توجه خود را تنها محدود به هدفون نکرده و میکروفون مورد استفاده در محصولاتش را نیز بهبود بخشیده است. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که هدفون‌ بی‌سیم داخل گوش بوز از وجود میکروفون دوگانه بهره می‌برد که هدف از آن انتقال صدای کاربر با کمترین نویز پس زمینه‌ی ممکن است تا خللی در مکالمه‌ی کاربر ایجاد نشود.

SoundSport بوز

بوز همچنین دو نسخه‌ از ایربادهای بی‌سیمش را نیز با نام SoundSport Wireless و SoundSport Wireless Pulse رونمایی کرده است. این ایربادها با هدف کاربرانی که درصدد استفاده از ایربادها در زمان ورزش یا بدنسازی هستند، توسعه داده است. از جمله‌ی قابلیت‌های این هدفون‌ها می‌توان به مقاومت در برابر آب و تعرق کاربران اشاره کرد. در کنار عرضه با رنگ مشکی، می‌توان ایربادهای بی‌سیم بوز را در رنگ‌های روشن نیز سفارش داد. بوز روکش‌های جدیدی را برای ایربادهای خود طراحی کرده که انجام شدیدترین ورزش‌ها نیز باعث نمی‌شود تا ایرباد از گوش خارج شود.

SoundSport بوز

ایرباد SoundSport Pulse نیز به همراه سنسور ضربان سنج در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا ورزشکاران بتوانند ضربان قلب خود را نیز با استفاده از هدفون ببینند. دو هدفون مخصوص ورزشکاران دارای فناوری Noise-Cancellation نیستند. دو هدفون SoundSport و SoundSport Pulse به ترتیب با قیمت ۱۴۹ و ۱۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

نظر شما در مورد هدفون‌های جدید بوز چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات