اسپیکر قدرتمند ۲۰۲۴ شیائومی مخصوص علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی است

یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
اسپیکر بلوتوثی کمپ ادیشن شیائومی از نمای جلو قرار گرفته روی صندوق خودرو
شیائومی اسپیکر قدرتمندی با شارژدهی طولانی برای علاقه‌مندان به کمپینگ در طبیعت معرفی کرد.
تبلیغات

شیائومی اسپیکر بلوتوثی جدیدی برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی معرفی کرد. این اسپیکر برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و طراحی مقاوم و شارژدهی طولانی دارد.

اسپیکر جدید شیائومی طراحی به نسبت ساده‌ای دارد و ظاهر مستطیل‌شکل، یک دستگیره در بالا و توری فلزی مهم‌ترین شاخصه‌های طراحی آن محسوب می‌شوند.

اسپیکر بلوتوثی کمپ ادیشن شیائومی از نمای جلو در دست یک شخص
Xiaomi

اسپیکر کمپ ادیشن شیائومی ابعادی برابر با ۱۲۵ در ۱۴۶٫۷ در ۸۵ میلی‌متر دارد و وزنش به ۱٫۱۲ کیلوگرم می‌رسد. این محصول ۶ بلندگوی مجزا دارد که مجموع توان خروجی ۴۰ وات ارائه می‌دهند و همچنین شامل دو توییتر، دو بلندگو با بیس میانی و دو رادیاتور پسیو است که به ادعای شیائومی، صدای ۳۶۰ درجه تولید می‌کنند.

شیائومی با Harman AudioEFX همکاری کرده است تا اطمینان حاصل کند اسپیکر جدیدش صدا را با وضوح و جزئیات بالا بازتولید و لذت‌بردن از موسیقی در خانه یا در طول سفر و فضای باز را تضمین می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی کمپ ادیشن شیائومی درحال شارژ داخل خودرو
Xiaomi

جدیدترین اسپیکر شیائومی به‌لطف گواهی IP66 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. این اسپیکر از بلوتوث ۵٫۳ برای اتصال بی‌سیم بهره می‌برد و از NFC پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر جدید از کدک LHDC 5.0 بهره می‌برد که امکان انتقال صدا را با دقت بالا از طریق بلوتوث فراهم می‌کند. این اسپیکر از نوارهای نورانی LED بهره می‌برد.

شیائومی می‌گوید شارژدهی اسپیکر بلوتوثی جدیدش ۱۴ ساعت است و می‌توان آن را در محفظه‌ی ذخیره‌سازی خودرو شیائومی SU7 شارژ کرد؛ اگرچه در این حالت نمی‌توان از اسپیکر استفاده کرد.

قیمت اسپیکر جدید شیائومی به ۶۹۹ یوان (حدود ۱۰۰ دلار) می‌رسد و هم‌اکنون برای خرید در چین در دسترس قرار دارد. شیائومی هنوز تاریخ عرضه‌ی بین‌المللی اسپیکر جدیدش را اعلام نکرده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات