دسته اسپیکر به بخش محصولات زومیت اضافه شد

سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از این پس کاربران قادر به مقایسه مشخصات و قیمت انواع اسپیکر بلوتوث،‌ اسپیکرهای دسکتاپ و... در بخش محصولات زومیت خواهند بود.
تبلیغات

صدا و تصویر مکمل هم هستند، هدفون و اسپیکر و به‌طور کلی تجهیزات صوتی شاید از نظر نوآوری و هیجان در نگاه بسیاری از کاربران پایین‌تر از تجهیزات تصویر قرار بگیرند. دسته‌ی هدفون (ورود به بخش هدفون) در بخش محصولات زومیت با نزدیک به ۱۵۰۰ محصول به‌قطع از کامل‌ترین مراجع مشخصات این گجت در بین وب‌سایت‌های فارسی است؛‌ حال نوبت به اسپیکر رسیده است و ما میزبان ساندبار خواهیم بود.

با توجه به تعداد زیاد مدل‌ها در بازار جهانی، تکمیل دیتابیس اسپیکرها با موارد موجود در بازار کشورمان آغاز شده است. سعی شده که محصولات مختلفی برای کاربری‌های عمومی، اسپیکرهای بلوتوث، اسپیکر قابل‌حمل و اسپیکرهای سایز بزرگ مدنظر قرار گیرد تا کاربران حرفه‌ای و عادی از آن بهره‌مند شوند. تصاویر باکیفیت، مشخصات کامل، بررسی‌های کاربران، بخش پرسش‌وپاسخ و قیمت محصول در فروشگاه‌های مختلف بخشی از امکانات بخش محصولات زومیت است.

صفحه مشخصات اسپیکر در بخش محصولات زومیت

اسپیکر لاجیتک، اسپیکر JBL، اسپیکر ادیفایر، اسپیکر سونی، اسپیکر تسکو تنها برخی از برندهایی هستند که محصولات آن‌‌ها قابل مشاهده در بخش محصولات زومیت است. اگر پیشنهادی در مورد برند یا نوع خاصی از اسپیکر برای ورود به بخش محصولات دارید لطفاً در بخش نظرات ما را در جریان بگذارید.

برای هرچه پربارتر شدن بخش بررسی کاربران لطفاً تجربه‌ی استفاده‌ی خود را از گجت‌ها و محصولاتی که داشته‌اید، با مراجعه به بخش نظرات و بررسی کاربران با دیگران به اشتراک بگذارید. در انتها درخواست می‌کنیم پیشنهاد خود برای دسته‌‌های جدید بعدی بخش محصولات زومیت را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات