شیائومی از بلندگوی هوشمند Xiaomi Sound رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
قسمت عمده‌ای از رویداد نوزدهم مرداد ۱۴۰۰ شیائومی به معرفی می میکس 4 اختصاص داشت؛ اما محصولاتی نظیر بلندگوی هوشمند Xiaomi Sound نیز در جریان این رویداد معرفی شدند.
تبلیغات

بلندگوی هوشمند Xiaomi Sound محصول جدید شیائومی است که با همکاری هارمن کاردن و ترکیب آن با فناوری بی‌سیم فبلت احتمالی شیائومی ساخته شده.

به گزارش Notebookcheck، شیائومی در رویداد برگزارشده، علاوه بر اخبار مربوط به خطوط تولید می میکس و می پد، در دسته‌ی محصولات صوتی خود Sound را معرفی کرد.

Xiaomi Sound بلندگوی هوشمندی است که فرمی استوانه‌ای شکل و کوتاه دارد. دیسک مسطح و مینیمال روی سطح این بلندگو، وظیفه‌ی کنترل صدا و دیگر گزینه‌ها را به عهده دارد؛ اما این تمام ماجرا نیست. قسمت عمده‌ی فضای داخلی این بلندگو از درایور مرکزی بزرگی تشکیل شده که توسط بلندگوی دوگانه‌ی بدون مگنت و سیم‌پیچ (Passive radiators) احاطه شده است.

به گفته‌ی تولید‌کننده‌ی اصلی تجهیزات آن، این بلندگو قابلیت پخش تا ۹۰ دسی‌بل دارد و بیس و شفافیت بالای پخش صدای آن در نتیجه‌ی تنظیم با ابزار AudioEFX هارمن است.

شیائومی sound

Xiaomi Sound مانند Mi Pad 5، گواهینامه‌ی Hi-Res Audio را دریافت کرده و مجهز به قابلیت صدای ۳۶۰ درجه است. با پشتیبانی از پخش صدای ۳۶۰ درجه می‌توان حداکثر ۸ عدد از این بلندگو را از طریق بلوتوث به هم متصل و پخش صدای استریویی را در خانه‌ای با اندازه‌ی متوسط تجربه کرد.

Sound مجهز به دستیار صوتی با فناوری باند فوق وسیع (UWB) پانصد مگاهرتزی است و اگر گوشی شما مانند می میکس 4، مجهز به این فناوری باشد، می‌توانید با جفت کردن گوشی و بلندگو، از قابلیت‌های این دستیار صوتی استفاده کنید؛ البته گزینه‌ی NFC همچنان برای گوشی‌های قدیمی‌تر وجود خواهد داشت.

Xiaomi Sound با قیمتی برابر ۴۹۹ یوان (۷۷ دلار آمریکا) در چین روانه‌ی بازار خواهد شد.

شما چه دیدگاهی درباره‌ی Xiaomi Sound و دیگر محصولات معرفی‌شده در این رویداد دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات