آمپلی فایر JBL SA750 با قابلیت‌های مدرن و طراحی کلاسیک معرفی شد

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمپلی فایر JBLSA750 جی بی ال ظاهری کلاسیک دوست‌داشتنی دارد و برچسب قیمت ۳۰۰۰ دلار را یدک می‌کشد. جی بی ال همچنین اسپیکر  L100 Classic 75 را معرفی کرده است.
تبلیغات

جی بی ال به‌تازگی آمپلی فایر استریوی JBL SA750 را معرفی کرده است که از فناوری‌های مدرن استریم نظیر ایرپلی ۲ (Airplay) و گوگل کروم کست (Google Chromecast) پشتیبانی می‌کند و ظاهری دوست‌داشتنی دارد.

محصول جدید جی بی ال دارای دو دکمه‌ی چرخان بزرگ به ‌همراه کلیدهایی فیزیکی و یک صفحه‌نمایش کوچک است و همین موضوع طراحی‌های کلاسیک را در ذهن تداعی می‌کند. به‌علاوه کناره‌های آمپلی فایر جی بی ال روکش چوبی دارد.

این آمپلی فایر که تاریخ عرضه‌اش مصادف با هفتاد‌ و‌ پنجمین سالگرد تأسیس جی بی ال است، در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) با قیمت ۳۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. 

بر اساس گزارش ورج، آمپلی فایر SA750 جی بی ال از اتصال بی‌سیم بهره‌مند است که شامل پشتیبانی از UPnP به‌ همراه پروتکل‌های اپل و گوگل می‌شود. این محصول از تمامی ورودی‌های سیمی بهره‌ می‌برد. SA750 مجهز به ۶ جفت ورودی آنالوگ RCA، ورودی ۳٫۵ میلی‌متری AUX، دو ورودی دیجیتال اپتیکال و دو ورودی کواکسیال به‌ همراه USB و Ethernet است.

اسپیکر JBL L100 Classic 75 همچون آمپلی فایر SA750، طراحی کلاسیک دارد

SA750 در نقش آمپلی فایر مستقل استریو ظاهر می‌شود و برای گوش دادن به موسیقی باید مجموعه‌ی مجزایی از اسپیکرها را به آن متصل کنید. دقیقا به‌ همین دلیل است که این آمپلی فایر جی بی ال دو جفت کانکتور اسپیکر دارد و می‌تواند به‌ازای هر کانال، حداکثر ۲۲۰ وات توان ارائه دهد. جی بی ال همچنین از اسپیکر L100 Classic 75 رونمایی کرده است که ۵۵۰۰ دلار قیمت دارد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی محصولات جدید جی بی ال دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات