سنهایزر ساندبار ۲۵۰۰ دلاری Ambeo را معرفی کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
سنهایزر در نمایشگاه CES 2019 ساندبار ۲۵۰۰ دلاری Ambeo با صدای سه‌بعدی را معرفی کرد.
تبلیغات

سال گذشته سنهایزر در نمایشگاه CES نسخه‌ای آزمایشی از ساندباری را با فناوری صوتی تحسین‌برانگیز خود موسوم به Ambeo 3D رونمایی کرد که تجربه‌ی فراگیر 5.1.4 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. آلمانی‌ها در رویداد امسال، نسخه‌ی نهایی از اسپیکر سه‌بعدی خود را به‌نمایش گذاشتند و ماه می را به‌عنوان زمان آغاز فروش آن اعلام کردند، ضمن اینکه برچسب قیمتی این اسپیکر معادل ۲۴۹۹ دلار خواهد بود.

درست‌مانند نسخه‌ی آزمایشی، ساندبار نهایی Ambeo‌ از ۱۳ اسپیکر داخل فریمی از جنس آلومینیوم بورس‌خورده بهره می‌برد. سنهایزر ادعا می‌کند که ساندبار امبیو، «جدیدترین فناوری مجازی‌سازی» به‌کار می‌گیرد که حاصل همکاری این شرکت با Fraunhofer IIS محسوب می‌شود. صرف‌نظر از صدای سه‌بعدی، ترکیب فناوری و سخت‌افزار در امبیو باعث افزایش عمق صدای Bass بدون نیاز به‌وجود به ساب‌ووفر مجزا شده است. 

Sennheiser Ambeo

ساندبار امبیو امکان کالیبره‌سازی صدا براساس فضای اتاق را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سنهایزر ادعا می‌‌کند که این فرآیند به‌سادگی صورت می‌گیرد و پس از کالیبره‌سازی، کیفیت صدا برای فضای اتاق و چیدمان بخش نشیمن، تنظیم می‌شود. ساندبار جدید Ambeo‌ پنج حالت پیش‌فرض فیلم، موسیقی، ورزش، اخبار و خنثی را ارائه می‌دهد که فرکانس و صدای سه‌بعدی را براساس محتوای به‌نمایش درآمده بهینه می‌کند. ساندبار جدید آلمانی‌ها با دالبی اتموس، MPEG-H و DTS:X سازگاری دارد، ضمن اینکه فناوری Upmix می‌تواند صدای استریو و ۵.۱ را به‌حالت سه‌بعدی درآورد.

Ambeo در بطن خود کروم‌کست را نیز دارد؛ بنابراین می‌توان از آن برای استریم موسیقی با گوشی یا دستگاه دیگری استفاده کرد. مجموعه‌ای از ورودی‌های HDMI، پورت صوتی اپتیکال، AUX و اتصال بلوتوث از راهکارهای دیگر برقرار ارتباط به ساندبار جدید سنهایزر به‌شمار می‌آید. اپلیکیشن Smart Control‌ سنهایزر برای iOS و اندروید به کاربر اجازه می‌دهد تا تنظیمات صدا و اکولایزر را به‌دلخواه خود تغییر دهد و بین سه‌حالت ممکنِ light، standard یا boost‌ سوئیچ کند. آلمانی‌ها وعده‌ می‌دهند که قابلیت‌های بیش‌تری نیز در راه هستند که از طریق به‌روزرسانی با WiFi و اپلیکیشن یادشده ارائه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات