اسپیکرهای قابل حمل UE Boom 3 و MegaBoom 3 رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت آلتیمیت ایرز ساعاتی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از اسپیکرهای قابل‌حمل UE Boom 3 و MegaBoom 3 رونمایی کرد.
تبلیغات

اسپیکرهای مدل Boom شرکت آلتیمیت ایرز از زمان عرضه در سال ۲۰۱۳ تاکنون، جزو شناخته‌شده‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار بوده‌اند و طی این سال‌ها توانسته‌اند به‌نوعی، استانداردهای جدیدی را برای کیفیت صدا و شکل ظاهری اسپیکرهای قابل‌حمل تعریف کنند. این شرکت با عرضه‌ی UE Boom 2، برخی از ویژگی‌های اسپیکر اولیه‌ی خود را بهبود بخشید و توانست با اسپیکر جدید MegaBoom توجه‌ها را به‌سمت خود جلب کند. البته گفتنی است که تغییرات UE Boom 2 تا حدی که انتظار می‌رفت، زیاد نبود.

ساعاتی پیش و در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸، Ultimate Ears از اسپیکرهای جدید UE Boom 3 و MegaBoom 3 رونمایی کرد (این شرکت برای سازگار بودن نام اسپیکرهایش، از نام MegaBoom 2 برای مدل جدید MegaBoom استفاده نکرده و مستقیما سراغ MegaBoom 3 رفته است). با نگاهی کلی می‌توان متوجه شد که این مدل‌های جدید، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌هایی هستند که تاکنون اسپیکرهای شرکت آلتیمیت ایرز دریافت کرده‌اند. U3 Boom 3 قرار است حدودا اواسط سپتامبر با قیمت ۱۴۹ دلار روانه‌ی بازار شود. در ضمن MegaBoom 3 هم برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری خواهد داشت.

اسپیکر UE Boom 3 و MegaBoom 3

اولین تغییرات اسپیکرهای جدید نسبت به مدل‌های پیشین خود، در شکل ظاهری آن‌ها به‌چشم می‌خورند. این‌بار شاهد یک نوار پلاستیکی در قسمت جلویی اسپیکرها هستیم که جایگزین کلیدهای + و - مدل‌های قبلی شده‌اند و ضمن جذاب‌کردن ظاهر آن‌ها، باعث می‌شوند که صدای پخش‌شده یکنواخت‌تر از قبل شود. مورد جدید دیگری که بسیار به‌چشم می‌آید، پارچه‌ی به‌کاررفته در آن است که این‌بار ظاهر دورنگ زیبایی به آن بخشیده است؛ خصوصا در مدل مخصوصی که با ترکیب رنگ‌های آبی و بنفش عرضه می‌شود.

با گذر از طراحی ظاهری این اسپیکرها، به دکمه‌ی Maggic Button در قسمت بالایی UE Boom 3 و MegaBoom 3 می‌رسیم. به بیانی ساده، این دکمه‌ی مخصوص در نقش دکمه‌های Pause ،Play و Skip ظاهر می‌شود. فقدان چنین دکمه‌ای در اسپیکرهای سری UE Boom واقعا حس می‌شد و خوشبختانه این مورد در مدل‌های جدید برطرف شده است. بد نیست بدانید که کاراییِ این دکمه تنها به‌ اینجا خلاصه نمی‌شود. اگر Maggic Button را فشار دهید و نگه‌دارید، اسپیکر روشن می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی آن را به گوشی موبایل خود متصل کرده و یکی از چهار پلی‌لیست از‌پیش‌تعیین‌شده‌ را از اپل موزیک (برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS) یا Deezer (برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید) پخش کنید. اگر مجددا آن را فشار دهید و نگه‌دارید، اسپیکر شروع به پخش پلی‌لیست بعدی می‌کند. این اسپیکرها در حال حاضر از سرویس‌هایی نظیر اسپاتیفای و Pandora پشتیبانی نمی‌کنند؛ با این‌حال آلتیمیت ایرز گفته که در حال رایزنی با چندین شرکت است. 

اسپیکر UE Boom 3 و MegaBoom 3

روی این اسپیکرها، حلقه‌های کوچک پارچه‌ای تعبیه شده است تا کاربران بتوانند به‌راحتی آن‌ها را آویزان کنند. در ضمن گفتنی است که UE Boom 3 و MegaBoom 3 هر دو از گواهینامه‌ی IP67 (مقاومت در برابر آب و گردوغبار) بهره‌مند هستند و روی آب شناور می‌مانند. علاوه‌بر این‌ها، پورت مخصوص شارژ‌ این اسپیکرها از نوع میکرو USB است و از قسمت زیرین (در مدل‌های قبلی) به کناره‌ها برده شده تا کاربران بتوانند همزمان با شارژ کردن، از آن‌ها استفاده کنند. آلتیمیت ایرز در رابطه با عدم استفاده‌ی این اسپیکرها از پورت USB تایپ C گفته است که بازار فعلی، هنوز برای این پورت آماده نیست و به‌زمان بیشتری احتیاج دارد. شرکت UE در کنار این اسپیکرها، داک شارژ Power Up را نیز به‌صورت جداگانه و با قیمت ۳۹ دلار به‌فروش می‌رساند.

نظر شما در این‌ باره چیست؟

اخبار و مقالات محصولات صوتی تصویری ایفا 2018 را از زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات