JBL در نمایشگاه ایفا 2017 از بلندگوی بوم باکس با عمر باتری ۲۴ ساعته رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی جی‌بی‌ال در جریان برگزاری نمایشگاه آیفا ۲۰۱۷ برلین از بلندگوی قدرتمند جدید خود موسوم به بوم‌باکس رونمایی کرد.
تبلیغات

بلندگو‌های ساخت شرکت جی‌بی‌ال همیشه عمر باتری بسیار خوبی ارائه می‌دهند و حالا جی‌بی‌ال با معرفی بوم‌باکس، این قابلیت را باز هم ارتقا بخشیده است. شما می‌توانید با هر بار شارژ کامل بوم‌باکس، تا ۲۴ ساعت با آن کار کنید. محصول مورد اشاره به یک باتری با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت مجهز شده است. دستگاه نامبرده در بخش کناری به چند درگاه یواس‌بی مجهز شده که می‌توان از آن‌ها به منظور شارژ گوشی‌های هوشمند بهره برد. همچنین باید اشاره کنیم که بوم‌باکس با وزنی ۵ کیلویی، از جمله سنگین‌ترین بلندگوهای قابل حمل بلوتوثی محسوب می‌شود که تا به امروز تولید شده است.

جی‌بی‌ال شرکتی است که همه آن را به خاطر کیفیت بالای پخش صوت محصولاتش می‌شناسند. بوم‌باکس جدید این شرکت به فریمی شامل چهار مبدل، مجهز شده است. این محصول همچنین از دو عدد رادیاتور باس بهره می‌برد که صدای قدرتمند و باس حجیمی را ارائه می‌دهند و در کنار این ویژگی‌ها، قابلیت حمل بالایی دارد. جی‌بی‌ال این محصول را به نحوی طراحی کرده که برای میهمانی‌ها مناسب باشد. بوم‌باکس از گواهی آی‌پی ایکس ۷ بهره می‌برد و این یعنی محصول نامبرده در برابر نفوذ آب مقاوم است. این یعنی شما می‌توانید بوم‌باکس را با خود به استخر ببرید بدون آنکه هیچ مشکلی برای آن به‌وجود آید. افزون بر این، شما می‌توانید بوم‌باکس را به ۱۰۰ اسپیکری که قابلیت جی‌بی‌ال پلاس آن‌ها فعال باشد، متصل کنید؛ بدین ترتیب می‌توان محتوای صوتی مورد نظر را با کیفیت بالا پخش کرد. جی‌بی‌ال دو حالت صوتی در محصول جدید خود ارائه کرده است: حالت داخلی و خارجی. در حالت اول، باس عمیق‌تر و صدا حجیم‌تر پخش خواهد شد و در حالت دوم نیز صدا به طور گسترده‌تر و همراه با باس قدرتمندتر پخش خواهد شد.

بوم‌باکس جی‌بی‌ال در رنگ مشکی و سبز در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. قیمت این محصول نیز ۴۴۹.۹۵ دلار اعلام شده و فروش آن از پاییز امسال آغاز خواهد شد. جی‌بی‌ال در بیانه‌ی مطبوعاتی خود اشاره می‌کند که بوم‌باکس فقط از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی به آدرس www.JBL.com به فروش خواهد رسید. این کمپانی تاکنون هیچ جزئیاتی از زمان آغاز فروش بوک‌باکس توسط خرده‌فروشی‌های دیگر مطرح نکرده است. با توجه به ویژگی‌های بوم‌باکس، قطعا این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به‌دنبال یک اسپیکر بلوتوثی همه فن حریف هستند. این دستگاه باس بسیار خارق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و در حقیقت جی‌بی‌ال این ویژگی‌ را «باس هیجان انگیز» نامیده است. علاوه بر این بوم‌باکس جی‌بی‌ال برای افرادی که به پخش موسیقی در محیط‌های مرطوب مثل استخر یا در مناطق طبیعی مثل سواحل دریاها، علاقه دارند، بسیار مناسب است. اما شاید تنها نکته‌ی منفی در مورد این محصول، زمان عرضه‌ی جهانی آن باشد، زیرا علاقمندان به خرید بوم‌باکس در بسیاری از کشورها، باید تا تابستان سال آینده برای عرضه‌ی این اسپیکر صبر کنند.

نظر شما در مورد بوم‌باکس جی‌بی‌ال چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات