لذت زندگی در خانه‌های هابیتی

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
از زمانی که نخستین بخش از تریلوژی ارباب حلقه‌ها روانه‌ی سالن‌های سینماشد، هابیت‌ها نیز جزئی از شخصیت‌های محبوب بسیاری از عاشقان دنیای سینما شدند. این انسان‌های کوچک و بامزه در خانه‌هایی متفاوت و دوست داشتنی زندگی می‌کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. به تازگی شرکتی آمریکایی دست به کار شده و از ساخت خانه‌هایی جدید خبر می‌دهد که در همان نگاه اول ما را به یاد نقب‌های هابیتی می‌اندازند.
تبلیغات

آِیا تا به حال تصور کرده‌اید زندگی زیر زمین، زیر پوشش سبز گیاهان، علف‌ها و گل‌های خودرو چه حس و حالی دارد؟ شاید اولین تصور ما از چنین خانه‌ای، در نمایی از "هابیتون" جان گرفت. جایی که "بیلبو بگینز" زندگی می‌کرد. تپّه‌ای سرسبز که نقب‌های کوچک و بزرگ هابیت‌ها را در خود جای داده و چشم‌اندازی شاد، پرانرژی و دوست داشتنی را به نمایش گذارده بود.

هابیت

شرکت "Green Magic Homes" که در فلوریدا واقع شده، از طراحی نسل جدید خانه‌های پیش ساخته‌ای خبر می‌دهد که گویی با الهام از خانه‌های هابیتی شاهکار سینمایی پیتر جکسن، ارباب حلقه‌ها ساخته شده‌اند.

خانه‌های جادویی سبز که از خانه های هابیتی الهام گرفته‌ا‌ند

هر خانه از یک سری پنل ساخته شده که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، فرم نهایی خود را به نمایش می‌گذارند. بعد از ساخته شدن و تکمیل نهایی، می‌توان سطح خانه را با پوششی از گیاهان سرسبز یا گل‌های رنگارنگ پوشاند. اینجاست که بیش از هر زمان دیگری به وقت گذرانی در یک خانه‌ی هابیتی نزدیک می‌شوید.

خانه‌های جادویی سبز که از خانه های هابیتی الهام گرفته‌ا‌ند

این عایق طبیعی در همان وهله‌ی اول به بهینه سازی منزل کمک کرده و در هزینه‌های انرژی صرفه جویی می‌کند. در واقع این پوشش خاص، گرمای خانه در فصل زمستان و خنکای آن را در فصل تابستان تضمین می‌کند.

خانه‌های جادویی سبز که از خانه های هابیتی الهام گرفته‌ا‌ند

این شرکت اعلام کرده که در ساخت این خانه از بهترین مواد استفاده کرده و در کل آن را خانه‌ای استاندارد توصیف می‌کند. این خانه درمقابل تغییرات آب و هوایی و آتش سوزی احتمالی مقاومت بالایی خواهد داشت، ضمن آنکه در ساخت آن از هیچ گونه مواد سمّی و خطرناک استفاده نشده است.

خانه‌های جادویی سبز که از خانه های هابیتی الهام گرفته‌ا‌ند

در کل این منزلگاهی  است که قابلیت عرضه در بازارهای بین‌المللی را داشته و به صورت کاملا سالم و ایمن، به مشتریان خود در سطح جهانی عرضه می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این خانه و امکانات آن، از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی زیر بنشینید.

لینک دانلود

امیدوارم از طراحی این خانه‌ی متفاوت نیز لذت برده باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات