سامسونگ یخچال سری FDR با قابلیت تولید آب گاز دار را به نمایش درآورد

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه Samsung Forum 2014 کلیه محصولات سامسونگ شامل لوازم خانگی این شرکت به نمایش درآمده‌اند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به یخچال ساید-بای-ساید جدید این شرکت با قابلیت تولید آب گازدار بیندازیم که در نوع خود اولین در دنیا است.
تبلیغات

یخچال فریزر مدل RF24HSESBSR از طراحی فرانسوی برخوردار است و در قسمت بالا آن دو در عمودی و در زیر این بخش، دو در افقی وجود دارد. فارغ از طراحی شیک و خاص این محصول با بدنه تماما استیل و همچنین فضای بسیار زیاد طبقه‌بندی شده‌ای که برای خوراکی‌های مختلف در نظر گرفته شده است، این یخچال فریزر اولین یخچال دنیا است که قادر به تولید آب گازدار است. برای انجام این کار محفظه خاصی در نظر گرفته شده است که در آن کپسول گاز قرار می‌گیرد و زمانی‌که کاربر حالت آب گاز‌دار را فعال کند، گاز به آب افزوده شده و خروجی آب‌گاز دار خواهد بود. جالب است بدانید که می‌توان از این طریق و با استفاده از کپسول‌های جداگانه‌ای نوشابه یا آب میوه گاز دار تولید کرد. از طریق تنظیمات روی در این یخچال، می‌توان میزان گاز افزوده شده به آب را نیز کنترل کرد. سامسونگ سه حالت کم تا زیاد را برای میزان گاز در نظر گرفته است.

این یخچال نیز همچون دیگر محصولات لوازم خانگی جدید سامسونگ مجهز به کمپرسور جدید Digital Inverter است که مصرف بهینه‌ای داشته و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. سامسونگ گارانتی ۱۰ ساله را برای این موتور در نظر گرفته است و این نشان از اطمینان کره‌ای‌ها به دوام آن دارد. از این موتور در جاروبرقی، ماشین لباس‌شویی، یخچال فریزرها و کولرهای جدید سامسونگ استفاده شده است. از نظر مصرف بهینه انرژی این دستگاه توانسته استاندارد A+ را کسب کند.

نکته جالب توجه دیگر در این یخچال آن است که کاربر می‌تواند دمای بخش‌های مختلف یخچال را تنظیم کند. در یخچال فریزرهای رایج بازار تنها می‌توان دو دمای مختلف را برای بخش فریز و یخچال در نظر گرفت، اما در سری FDR سامسونگ می‌توان دمای بخش‌های مختلف را تنظیم کرد تا خوراکی‌های مختلف در بهترین دما و رطوبت، نگاه داری شوند.

بخش یخ‌ساز این یخچال نیز با وجود اینکه ابعاد کوچکی دارد قادر است روزانه ۴.۵ کیلوگرم قطعه یخ تولید کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات