سامسونگ و معرفی مجموعه‌ای کامل از لوازم صوتی و سرگرمی خانگی (به همراه گالری تصاویر)

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس خبری ویژه‌ای که به میزبانی سامسونگ برگزار شد، این شرکت از یک اسپیکر بی‌سیم، سیستم سینمای خانگی جدید، یک سیستم استریوی قابل حمل و دو باند صوتی مخصوص تلویزیون پرده برداری کرد.
تبلیغات

پس از عرضه‌ی موفق بلندگوهای سری «Shape» به ویژه M7، غول کره‌ای تصمیم گرفته تا مدل کوچک‌تر آنرا که M5 نام گرفته، در CES 2014 معرفی کند. این محصول دارای سه خروجی صدا است و تمامی فناوری‌های پخش بی‌سیم به کار رفته در برادر بزرگ‌تر خود را نیز به ارث برده است که می‌توان آنرا از طریق اپلیکیشن Shape کنترل کرد یا به شبکه‌ی خانگی متصل نموده و از هرجای خانه بر روی آن موسیقی پخش کرد.

معمولا کیفیت پخش صدای خود تلویزیون‌ها چندان رضایت بخش نیست، برای همین مردم معمولا به باند‌های دراز و باریک پخش صدا روی می‌آورند که به سادگی به تلویزیون متصل شده یا بر روی آن قرار می‌گیرند. سامسونگ هم که از سلیقه‌ی کاربران خوره‌ی موسیقی باخبر است، دو باند صوتی با طراحی متفاوت را نیز به همراه دیگر محصولاتش در معرض نمایش گذاشت که HW-H750 و HW-H600 نام دارند. دستگاه اولی، دارای یک لبه‌ی خمیده است، 320 وات قدرت دارد و می‌توان اغلب تلویزیون‌های 32-74 اینچی را بر روی آن قرار داد. اما مدل H600، بسیار سبک و باریک است، صدای 4.2 کاناله تولید می‌کند و می‌توان آن را بر روی لبه‌ی بالایی تلویزیون نصب کرد.

در کنار همه‌ی این‌ها، سامسونگ از HT-H7730WM، یک سیستم سینمای خانگی با 6 بلندگو، قابلیت پخش دیسک‌های بلوری و تصاویری با کیفیت 4K و امکان تولید صدای 6.1 یا 9.1 کاناله نیز پرده برداشت که از فرمت قدرتمند DTS Neo: Fusion II هم پشتیبانی می‌کند.

در آخر باید به سیستم صوتی پرقدرت  سامسونگ، یعنی یک سیستم استریوی جدید از خانواده «GIGA» اشاره کرد که 2500 وات توان خروجی داشته و به یک ساب و ووفر دوقلوی 15 اینچی مجهز است. این سیستم پرتوان همچنین  از فناوری پخش بلوتوث Hi-Fi سامسونگ هم بی‌بهره نمانده است. در ادامه گالری تصاویر این محصولات جذاب را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات