سیستم HomeChat ال‌جی برای ارتباط با لوازم خانه از طریق SMS

پنج‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی سخت در تلاش است تا کاربران را تشویق کند از طریق پیامک با ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و حتی جاروبرقی روباتیک، ارتباط برقرار کنند. ال جی سرویس جدید خود را HomeChat نامیده، برای آشنایی بیشتر با آن، خواندن مقاله را ادامه دهید.
تبلیغات

لوازم خانگی سال 2014 ال جی از فناوری HomeChat پشتیبانی خواهند کرد. در این سیستم مثلا شما پیغام می‌دهید که «من به تعطیلات رفته‌ام» سپس یخچال-فریز به حالت حداقل مصرف می‌رود و جاروبرقی نیز براساس برنامه از پیش تعیین شده برای زمان مسافرت، کار خود را آغاز می‌کند.

اپلیکیشن مربوط به این سرویس اطلاعات جالبی از جمله تاریخچه جارو کشیدن خانه توسط جاروبرقی روباتیک را ارائه می‌کند. این برنامه حتی دستورالعمل‌های طبغ غذا را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ال جی همچنین سیستم عیب یابی از راه دور خود را بهبود بخشیده و حالا از طریق NFC اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این سیستم که در برخی از ابزارهای فعلی ال جی نیز وجود دارد و برخی از یخچال‌های مجهز به این سیستم در بازار کشور یافت می‌شوند، در زمان خرابی یا بروز مشکل در لوازم خانگی ال جی، با نزدیک کردن تلفن به بخش مشخصی از دستگاه، اطلاعات مربوط به خرابی دستگاه به تلفن منتقل شده و سپس به مرکز خدمات ال جی ارسال می‌شود، به این ترتیب بخش خدمات ال جی، بدون حضور به محل مشتری متوجه مشکل شده و از راه دور و به کمک کاربر مشکل را رفع می‌کند یا تکنیسین خدمات ال جی دقیقا می‌داند برای تعمیر دستگاه،کدام قطعه را باید همراه داشته باشد. نرم افزار مربوط به این سیستم، اطلاعاتی در باره چرخه کارکرد دستگاه یا نیاز دستگاه به سرویس را نیز به اطلاع کاربر می‎رساند.

ال جی قصد دارد لوازم خانگی مجهز به فناوری HomeChat را در نمایشگاه CES 2014 به نمایش عموم درآورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات