کولرگازی جدید، هوشمند و بسیار کم‌مصرف شیائومی رونمایی شد

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کولرگازی شیائومی Mijia Dual Outlet Vertical Air Conditioner 3 HP
کولرگازی جدید و بسیار کم‌مصرف شیائومی با قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند خانگی معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی کولرگازی هوشمند جدید خود را با نام Mijia 3 HP Dual Outlet Vertical Air Conditioner معرفی کرد. این محصول با ویژگی‌های چشمگیر، مصرف بهینه‌ی انرژی و قابلیت اتصال به لوازم هوشمند خانگی، گزینه‌ای ایدئال برای کاربران به‌شمار می‌رود.

کولرگازی Mijia 3 HP Air Conditioner شباهت زیادی به Fresh Air Pro Dual Outlet دارد؛ اما برخی مشخصات فنی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

طراحی زیبای کولرگازی جدید شیائومی، در نگاه اول توجهتان را جلب می‌کند. پنل جلویی دستگاه از شیشه‌ی نقره‌ای‌رنگ با طرح ستاره‌های درخشان ساخته شده است که علاوه‌بر زیبایی، حس کیفیت و دوام را القاء می‌کند و به‌راحتی تمیز می‌شود.

کولرگازی شیائومی Mijia Dual Outlet Vertical Air Conditioner 3 HP
Xiaomi

کولرگازی هوشمند شیائومی به خروجی هوای دوگانه‌ی بایونیکی مجهز شده است که با زاویه‌ی گسترده‌ی ۱۶۰ درجه، می‌تواند هوا را به‌صورت یکنواخت در فضاهای بزرگ و کوچک پخش کند.

کولرگازی Mijia 3 HP Air Conditioner با حجم باددهی ۱٬۷۱۰ مترمکعب‌برساعت، برای مدیریت سریع و مؤثر دما طراحی شده است.

ظرفیت سرمایش ۱٬۹۳۰ وات و ظرفیت گرمایش ۲٬۶۸۰ وات، عملکرد قدرتمند دستگاه را در هر دو فصل گرما و سرما تضمین می‌کند. این محصول به دو حالت مجزای جریان هوا به نام‌های Sky Curtain و Carpet Breeze مجهز شده که است با توجه‌ به نیاز و ترجیح کاربر قابل‌ تنظیم هستند.

کولرگازی شیائومی Mijia Dual Outlet Vertical Air Conditioner 3 HP
Xiaomi

کولرگازی جدید شیائومی از فیلترهای باکیفیت ضدباکتری و ضدقارچ با تراکم بالا بهره می‌برد و هوای خنک و سالم را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. این فیلترها با جلوگیری از رشد باکتری در داخل دستگاه، از آلودگی مجدد هوا جلوگیری می‌کنند. فیلترها تا ۹۹ درصد خاصیت ضدباکتریایی و بالاترین درجه‌ی ضدقارچ را ارائه می‌دهند که از سلامت تنفسی کاربران محافظت می‌کند.

Mijia 3 HP Air Conditioner با برخورداری از رتبه‌ی یک در بازدهی انرژی، محصولی دوستدار محیط‌زیست محسوب می‌شود. یونیت داخلی دستگاه ۳۴۰ میلی‌متر عرض، ۱٬۸۶۳ میلی‌متر ارتفاع و ۴۰۸ میلی‌متر عمق دارد که با وجود قدرت بالا، همچنان فضای کمی را اشغال می‌کند. سطح صدای تولیدی این کولرگازی در محدوده‌ی کم و آرام‌بخشِ ۴۲ تا ۴۶ دسی‌بل قرار دارد.

کولرگازی شیائومی Mijia 3 HP Air Conditioner از فناوری تمیزکننده‌ی خودکار برای یونیت داخلی و خارجی بهره می‌برد. این سیستم با استفاده از خشک‌کنندگی با دمای بالا، اجزای دستگاه را استریل می‌کند و گردوغبار، آلودگی و مایعات را به‌طور مؤثر از بین می‌برد. چنین ویژگی‌هایی نه‌تنها طول‌ عمر مفید کولرگازی را افزایش می‌دهند، بلکه عملکرد آن و پاکیزگی هوای خروجی را بهبود می‌بخشند.

کولرگازی Mijia 3 HP Air Conditioner از رابط هوشمند Mijia HyperOS Connect بهره می‌برد که امکان برقراری ارتباط با سایر محصولات هوشمند خانگی شیائومی را فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند ازطریق اپلیکیشن Mijia، تنظیمات دما و حالت‌های عملکرد کولرگازی را از هر جایی و به‌صورت از راه‌دور کنترل کنند. همچنین، پشتیبانی از دستیار صوتی Xiaoai امکان کنترل دستگاه را با صدا فراهم کرده است.

قیمت کولر گازی جدید شیائومی Mijia Dual Outlet Vertical Air Conditioner 3 HP درحال‌حاضر ۸۲۰ دلار است و امکان پیش‌خرید آن ازطریق وب‌سایت JD.com وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات