سرخ کن بدون روغن ۲۰۲۴ فیلیپس یک مرغ کامل را می‌پزد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری ۳۰۰۰ در بین چند نوع غذا
جدیدترین سرخ‌کن بدون روغن دوقلو فیلیپس امکان پخت غذاهای متنوع را به کاربران می‌دهد.
تبلیغات

فیلیپس قصد دارد به‌زودی سرخ‌کن بدون روغن دوقلو سری ۳۰۰۰ را در اروپا عرضه کند؛ این دستگاه با داشتن دو سبد جداگانه می‌تواند آشپزی را به یک تجربه‌ی لذت‌بخش تبدیل کند.

کاربران با استفاده از دو سبد موجود در سرخ‌کن بدون روغن می‌توانند به‌راحتی مواد تشکیل‌دهنده‌ی غذای اصلی یا پیش‌‌غذای خود را به‌طور همزمان آماده کنند. گنجایش محصول جدید فیلیپس ۹ لیتر است و تا ۱٫۵ کیلوگرم غذا را می‌توان به‌کمک آن تهیه کرد؛ این میزان برای پخت یک مرغ کامل یا یک وعده‌ی غذایی حاوی سبزیجات فراوان کافی است.

سبزی و ماهی در حال پخت با استفاده از هواپز فیلیپس سری ۳۰۰۰

جدیدترین سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس از جریان هوای سریع و داغ برای پخت یک‌دست غذا استفاده می‌کند؛ این فناوری باعث می‌شود که غذا از بیرون ترد و از داخل مغزپخت شود.

سرخ‌کن فیلیپس دارای صفحه‌‌نمایش لمسی با هشت حالت متنوع برای پخت غذاهای مختلف مانند سبزیجات، سیب‌‌زمینی و کیک است.

 هشت حالت پخت غذا در سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری ۳۰۰۰

یکی از قابلیت‌های هوشمند جدیدترین سرخ‌کن فیلیپس به کاربران امکان می‌دهد زمان خاموش شدن هر دو سبد را با هم هماهنگ کنند و تنظیمات یکی از سبدها را برای دیگری نیز اعمال کنند.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن NutriU که به سرخ‌کن دوقلو فیلیپس متصل است، دستور پخت‌ غذاها را مشاهده کنند. یکی از سخت‌ترین بخش‌های استفاده از سرخ‌‌کن‌ها دیگر از بین رفته؛ چراکه سبدها، قفسه‌ها و تابه‌ی گریل این سرخ‌کن را می‌توان به‌آسانی در ماشین ظرفشویی شست.

قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس سری ۳۰۰۰ تقریباً ۲۴۹٫۹۹ یورو (۲۷۳٫۵۰ دلار) است؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ی این سرخ‌کن در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات