حالا می‌توانید با توالت خانه خودتان حرف بزنید!

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
بیده‌ی هوشمند کوهلر PureWash E930 نصب شده روی توالت
کوهلر صندلی توالت هوشمند PureWash E930 را در آستانه‌ی برگزاری CES 2024 رونمایی کرد.
تبلیغات

آیا تا‌به‌حال خواسته‌اید که توالت فرنگی معمولی و حوصله‌سربر خود را بدون هزینه‌ی زیاد به یک بیده‌ی هوشمندِ لوکس با کنترل‌های صوتی و تنظیمات شخصی‌سازی‌شده تبدیل کنید؟ از خوش‌شانسی شما کوهلر به تازگی از عرضه‌ی PureWash E930 خبر داده است، یک صندلی بیده‌ی هوشمند سازگار با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل هوم با قیمت ۲٬۱۴۹ دلار.

جذابیت اصلی صندلی‌های بیده‌ی اضافه این است که با کسری از هزینه‌ی خرید یک توالت هوشمند کامل، می‌توان یک توالت استاندارد را به مدلی مدرن و پرامکانات تبدیل کرد.

با‌ اینکه‌ کوهلر پیش‌تر هم این صندلی‌ها در بین محصولات خود داشت، اما بر اساس صفحه‌ی رسمی محصول، PureWash E930 اولین مدل با یکپارچگی کامل دستیار‌های صوتی است.

بیده‌ی هوشمند کوهلر PureWash E930
بیده‌ی هوشمند PureWash E930

حالا می‌توانید اسپری بیده، خشک‌کن هوای گرم و ویژگی ضدعفونی‌کننده با نور فرابنفش را با تنها با استفاده از دستورات صوتی و بدون هرگونه دخالت دست فعال کنید. همچنین امکان کنترل کردن تنظیمات بیده و ویرایش تنظیمات شخصی‌سازی‌شده از طریق اپلیکیشن Kohler Konnect به قوت خود باقی است.

E930 مجهز به صندلی گرم‌کن، کنترل‌ از راه دور، تنظیمات قابل ویرایش دما و فشار آب و حالت‌های مختلف اسپری آب از جمله یک حالت کم‌فشار برای کودکان و یک حالت Boost پرفشار است. همچنین به‌گفته‌ی کوهلر، برای راحتی بیش‌تر، آب به‌طور مداوم گرم می‌شود.

بیده‌ی هوشمند کوهلر PureWash E930
بیده‌ی هوشمند PureWash E930

کوهلر در طراحی E930، روی باریک نگه داشتن و تطابق آن با برخی‌ از مدل‌های کشیده‌تر توالت‌ها تمرکز کرده و در‌عین‌حال، از افزودن قابلیت‌های سرگرم‌کننده به آن غافل نمانده است؛ برای مثال، درست مانند یکی از توالت‌های رده‌بالای این برند، E930 نیز قابلیت نورپردازی LED دارد.

علاوه‌ بر عرضه‌ی بیده‌ی هوشمند PureWash E930، کوهلر محصولات حمام هوشمند دیگری را نیز در نمایشگاه CES امسال رونمایی کرده است. یکی از آن‌ها فن‌های حمام هوشمند Atmo با قیمت ۲۶۶ دلاری و قابلیت نورپردازی یکپارچه به‌حساب می‌آید که می‌تواند بر اساس دما و سطح رطوبت به‌طور خودکار فعال شود.

فن Atmo کوهلر روی سقف سبز
فن‌های هوشمند Atmo

همچنین یک مدل جدید ۲۸۰۰ دلاری از کنترل‌کننده‌ی دوش حمام Anthem با نام Anthem Plus با قابلیت‌های اضافه‌ای چون ایجاد بخار، خروجی‌های آب افزایش‌یافته و کنترل روشنایی و صوتی در راه است.

E930 از همین حالا برای سفارش در دسترس است، فن‌های Atmo در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی و Anthem Plus نیز در ماه فوریه (بهمن تا اسفند) وارد بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات